شرکت 2K و استودیو Firaxis Games از نسخه دمو رایگان بازی Sid Meier’s Civilization VI پرده‌برداری کردند. به گزارشپردیس‌گیم و به نقل از DSO Gaming، عنوان Civilization VI مهرماه گذشته منتشر شد و عملکرد خوبی را نیز از خود به جای گذاشت.

شما می‌توانید با دانلود این نسخه رایگان از بازی در استیم، دقایقی از آنرا تجربه کنید. به طور دقیق‌تر در این نسخه، تمدن چین در دسترس است، شما این تمدن را باید انتخاب کنید و تا 60 turn می‌توانید آنرا ارتقا دهید که البته زمانی زیادی نیست اما برای یک نسخه دمو کافی به نظر می‌رسد.

ما در نقد خود بر بازی  Civilization VI امتیاز 8.5 را به بازی اعطا کردیم. در بخشی از این نقد به قلم “محمد تقوی” آمده است:

“خوشبختانه با وجود تمام مشکلاتش Civilization VI تمدنها را از همیشه جذاب‌تر کرده. سیستم‌های جدید ساخت و ساز شهرها، درخت‌های تحقیقی و رهبرها، پیچیده‌ترین و کامل‌ترین بازی سری است. شاید قدیمی‌ها با استیل گرافیکی جدید چندان موافق نباشند و با کمی شلختگی، محصول نهایی ایده‌آل نباشد، اما در نهایت باز هم برمی‌گردیم به همان یک دور دیگر. پس اکنون من را تا یک دور دیگر تنها بگذارید تا سیر تعالی یک تمدن را برای صدمین بار بچشم!”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *