یک دموی رایگان از بازی Rayman Legends: Definitive Edition برای نینتندو سوئیچ عرضه شده که هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت چندنفره قابل بازی است.

در این دمو حالت محبوب Kung Foot هم قابل بازی است و شما می‌توانید در آن مسابقاتی حداکثر تا هشت نفر شرکت کننده را تشکیل دهد. نسخه کامل بازی Rayman Legends: Definitive Edition در 12 سپتامبر (۲۱ شهریور) عرضه می‌شود.

بازی Rayman Legends: Definitive Edition برای نینتندو سوئیچ ویژگی‌های خاصی خواهد داشت: تا چهار نفر بازیکن می‌توانند این عنوان را به صورت لوکال و با وای‌فای در کنار هم تجربه کنند. اگر کنسول را از پایه صلی آن جدا باشد و در حال بازی Rayman Legends هستید، بازی از قابلیت تاچ اسکرین برای کارهای مثل پرش، بریدن طناب و کشتن دشمنان پشتیبانی می‌کند. همچنین در بازی Rayman Legends: Definitive Edition حالت Kung Foot، قابل انجام است.

چندی پیش «مایکل انسل» (Michel Ancel)، خالق بازی، درباره عرضه Rayman Legends برای نینتندو سوئیچ صحبت کرده بود.

Rayman Legends همانند یک بازی تخته‌ای است که شما می‌توانید آن را در یک اتاق با دوستانتان تجربه کنید و نینتندو سوئیچ برای اینکار بهترین گزینه است. یک کنسول HD، قدرتمند و قابل حمل چیزی بود که همیشه منتظر آن بودیم.

یوبی‌سافت Rayman Legends را در سال 2013 برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا، Wii U، ویندوز، مک و ایکس‌باکس 360 منتشر کرد. این بازی که دنباله‌ای برای Rayman Origins محسوب می‌شود، در سال 2014 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شده است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *