بعد از روزهای پُرهیجان CES 2017 تصور می‌شد هیجان دنیای پوشیدنی‌های تکنولوژی تاحدی فروکش کند اما اتفاقات دنیای پوشیدنی‌ها در هفته اخیر، خلاف این موضوع را اثبات کردند.

از پوشیدنی‌های اندرویدی و اخبار مربوط به فیت بیت گرفته تا حضور اپل در دنیای واقعیت افزوده، دنیای پوشیدنی‌های تکنولوژی در هفته‌ گذشته را هیجان انگیزتر کردند.

دنیای پوشیدنی‌های تکنولوژی در هفته‌ گذشته

اندروید Wear 2.0 در ماه فوریه منتشر خواهد شد

پوشیدنی‌های تکنولوژی

گوگل بعد از تاخیر طولانی در انتشار جدیدترین سیستم عامل اسمارت واچ خود، اعلام کرد اندروید Wear 2.0 در ماه فوریه منتشر خواهد شد. این تاریخ در ایمیلی که برای توسعه دهندگان فرستاده شده، به تایید نهایی رسیده است.

گوگل در حال آماده شده برای ساعت هوشمند اختصاصی خود نیز هست که هنوز در مورد اینکه آیا به اندروید Wear 2.0 خواهد پیوست یا نه اطلاعاتی وجود ندارد.

فیت بیت استارتاپ ساعت‌های هوشمند Vector را خریداری کرد

پوشیدنی‌های تکنولوژی

فیت بیت بعد از پرداخت 40 میلیون دلار برای خرید پبل؛ اینبار کیف پول خود را برای خرید استارتاپ ساعت هوشمند Vector باز کرده است.

اگر با این نام آشنا نیستید بد نیست بدانید Vector توسط مدیر  عامل قبلی Timex بنیانگذاری شده و تاکنون در ساعت هوشمند لوکس با وعده‌ 30 روز دوام باتری، ارائه داده است.

مدیر عامل Vector اعلام کرد، فیت بیت بخش نرم افزاری و تیم طراحی این استارتاپ را خریداری کرده است. این شواهد تلاش فیت بیت را برای ساخت ساعت هوشمندی قدرتمند برای از به در کردن رقبایی همچون اپل واچ و سامسونگ Gear نشان می‌دهد.

تلاش‌های فیت بیت برای خرید  Jawbone شکست خورد

پوشیدنی‌های تکنولوژی

فیت بیت در این هفته برای خرید کمپانی پوشیدنی‌های Jawbone نیز پیشقدم شد تا بخش نرم افزاری و دارایی‌های غیر مادی این غول پوشیدنی را نیز به تصرف خود درآورد؛ اما این اتفاق نیفتاد چون این دو کمپانی سر قیمت به توافق نرسیدند.

اپل و ساخت یک عینک واقعیت افزوده

پوشیدنی‌های تکنولوژی

اپل با همکاری Carl Zeiss در حال کار بر روی یک عینک واقعیت افزوده است. هر دو کمپانی اعلام کردند در حال کار بر روی یک عینک واقعیت افزوده/واقعیت ترکیبی هستند که به زودی رونمایی خواهد شد.

اپل تاکید خاصی بر واقعیت افزوده دارد اما هنوز هم مشخص نیست این عینک واقعیت افزوده در سال 2017 رونمایی خواهد شد یا نه.

تغییر استراتژی‌های سامسونگ الکترونیکس برای ساخت پوشیدنی‌های سلامتی

پوشیدنی‌های تکنولوژی

سامسونگ الکترونیک تغییرات گسترده‌ای در استراتژی‌های خود داده است. این غول کره‌ جنوبی تمرکز فعالیت‌های اخیر را بر روی ربات‌ها قرار داده بود که با وجود پتانسیل بیشتر پخش پوشیدنی‌های سلامتی، تصمیم به تغییر مسیر گرفته است.

سامسونگ باور دارد با وجود جمعیت در حال پیر شدن در کشورهای مختلف نیاز به پوشیدنی‌های سلامتی بیش از پیش افزایش خواهد یافت و بازارِ این محصولات رونق بیشتر خواهد گرفت.

منبع هات اب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *