خانه ورزش اخبار ورزش ذخیره طلایی استقلال در لیگ یک

ذخیره طلایی استقلال در لیگ یک

0

ذخیره طلایی استقلال در لیگ یک

موفقیت‌های قلعه‌نویی در استقلال و آزمایش مظلومی و منصوریان و مرفاوی و بقیه مربیان آبی فرصت حضور به مربیان خارجی را نداد. حالا اما به نظر می‌رسد که گزینه‌های مدیران استقلالی تمام شده است که به سراغ شفر رفته‌اند. با خارج شدن منصوریان از بازی‌های لیگ برتر، قلعه نویی تنها مربی حاضر در رده اول فوتبال ایران است که استقلالی‌ است. شاید این مساله برای استقلالی‌ها نگران کننده باشد اما نسل جدید مربیان آبی که در راه هستند می‌‌تواند در سال‌های بعدی این خلا را پرکند. مربیانی که برخلاف همتاهایشان مربی‌گری را از لیگ یک شروع کرده‌اند و گویا با پله پله بالا آمدن مشکلی ندارند. در حال حاضر لیگ یک مربیان آبی زیادی را روی نیمکت تیم‌هایش می‌بیند اما اگر بخواهیم به موفق‌ترین آنها اشاره کنیم به تیم‌های صدرنشین می‌رویم. سه سرمربی از ۵ تیم بالانشین جدول، استقلالی هستند.

نفت مسجدسلیمان با محمود فکری صدرنشین است. پاشازاده و نساجی در رده دوم قرار دارند و نکونام و تیمش هم پنجم هستند. سه مربی با عملکرد خوب تا اینجای لیگ. سه مربی که موفقیت آنها در لیگ یک و پیشرفتشان می‌تواند پشتوانه‌ای برای آینده استقلال باشد.

مربیانی که با تفکرات جدیدتر و به روزتر فوتبال آشنا هستند. تفکراتی که بعضی از آنها مانند اکثر مربیان لیگ شاید تا حدودی تحت تاثیر کی‌روش قرار داشته باشد. یک  بازی دفاعی مبتنی بر کم گل خوردن. به همین دلیل است که این تیم‌ها بارزترین خصوصیاتشان تعداد گل‌های خورده کم است. نفت مسجدسلیمان ۵ گل خورده و نکونام به عنوان شاگرد سابق کی‌روش ۷ گل خورده دارد و در ۴ بازی آخر هم گلی دریافت نکرده است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *