خانه بازی راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفدهم

راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش هفدهم

0

Bloodborne یک شاهکار در در تمام زمینه ها بود. بازی که یکی از بی‎نقص ترین عناوینی است که در نسل هشتم منتشر شده است و در تک تک بخش های خود از گرافیک و گیم‌پلی گرفته تا صداگذاری و … کیفیت فوق العاده بالایی دارد و شهر Yharnam یکی از مخوف‌ترین شهرها و محیط‌هایی است که تا به حال بازی‎های رایانه‎ای به خود دیده‌اند. ارزش تکرار این شاهکار بسیار بسیار بالاست و حتی با وجود بارها بازی کردن Bloodborne، به هیج وجه این عنوان برای ما خسته کننده نمی‌شود و باز هم دوست داریم تا آن را تجربه کنیم. بر طبق قولی که داده بودم بعد از راهنمای عنوان دارک سولز ۳، نوبت به راهنمای قدم به قدم بازی Bloodborne می رسد که تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه شود. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Bloodborne برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

img

راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne

 قصد داریم تا این راهنما را به صورت قسمت های یک روز در میان برای شما قرار دهیم تا اگر دوباره قصد دارید این بازی را انجام دهید به برخی نکاتی که شاید در دفعات قبلی متوجهشان نبوده اید دست پیدا کنید و تمام موارد مخفی و آیتم های مهم و پنهان در بازی را کاملا بشناسید. اگر هم که می خواهید بازی را از ابتدا برای اولین بار اغاز کنید و تا به حال به خاطر سختی بازی و… می ترسیده اید، اکنون با این راهنمای فارسی و قدم به قدم، احساس بهتری برای شروع بازی داشته باشید افراد و بازیبازان بیشتری بتوانند پای به این دنیای شاهکار بگذارند و قطعا بعد از این بازی است که تازه عاشق دارک سولز هم خواهند شد. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای شخصیت های دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. لازم به ذکر است قبل از آن که وارد راهنمای قدم به قدم از شروع بازی شویم و پیشروی در مراحل را آغاز کنیم طی دو قسمت برای شما عزیزان برخی موارد مهم در بازی را شرح دادیم تا بعد از آن وارد راهنمای اصلی بازی شویم. مواردی مانند کاوننت ها و نحوه چگونگی کسب و استفاده از ایتم Insight. امروز با هفدهمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne در خدمت شما خواهیم بود. با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

از فانوس Grand Cathedral و محلی که با آملیا مبارزه کردید مسیر بازی به سمت جنگل ممنوعه را دنبال می کنیم

از فانوس Grand Cathedral و محلی که با آملیا مبارزه کردید بیرون بازگردید و در جلوی درب ۲ Gravekeeper را بکشید و کمی پایین تر Axe Reaper را شکست دهید. سپس ۴ عدد دیگر Gravekeeper را باید از پیش رو بردارید و نهایتا سگ وحشی را شکست دهید. پایین پله ها دستگیره را بکشید که دروازه باز شود و در این منطقه میدان مانند ۲ عدد Axe Reaper وجود دارند و باید یکی یکی انها را از پیش روی بردارید زیرا مبارزه با هر دوی انها بسیار سخت خواهد بود. بعد از کشتن انها منطقه را بگردید و ۵ عدد Madman’s Knowledge را بردارید. سپس به سمت دروازه ای که دقیقا روبروی دروازه ای که از ان وارد شدید قرار دارد بروید و وارد شوید. اینجا ۲ Gravekeeper وجود دارند که یکی از آنها فانوس دارد و دیگری اسلحه اتش انداز و باید با دقت انها را شکست دهید. سپس در این منطقه Thick Coldblood را از کنار کلاغ وحشی بردارید و کمی انطرف تر یک عدد Thick Coldblood دیگر را بنیز بردارید. در اینجا یک دروازه با دستگیره هم می بینید که فعلا با ان کاری نداریم. به سمت راست بروید و از دو سری پله های کم تعداد پایین بروید تا ۱۲ عدد Poison Knive پیدا کنید.در پایین پله ها که به خیابان می رسد به انتهای مسیر سمت چپ رفته و اخر خیابان یک درب وجود دارد که باید با شخصی که داخل خانه است ۲ بار حرف بزنید و به او از امن بودن محل chapel بگویید (دفعه بعدی که به Cathedral رفتید او را انجا می بینید و از او می توانید یک Blood of Arianna و یک حالت جدید بگیرید). برگردید و این بار به سمت راست بروید و اینجا یک Henchman به شما حمله می کند.

در اینجا باید با شخصی که داخل خانه است (اریانا) ۲ بار صحبت کنید و به او از امن بودن محل chapel بگویید

در کنار یکی از درب هایی که اینجا می بینید ست لباس Black Church attire set را بردارید. کمی جلوتر یک Henchman دیگر با اسلحه وجود دارد و همینطور یک Half-beast که باید انها را شکست دهید. کمی جلوتر ۲ عدد Henchman دیگر هم حمله می کنند که باید انها را بکشید. به جلو بروید و در منطقه باز که پله های مارپیچی دارد از انها بالا بروید زیرا شک دشمن مسلح از بالا مدام به شما شلیک میکند و چندین عدد دشمن دیگر نیز به شما حمله خواهند کرد بنابراین بسیار با دقت از پله ها بالا بروید و انها را شکست دهید. اینجا می توانید ۱۸ عدد Poison Knive بردارید. از نردبانی که اینجا می بینید بالا بروید و یک نوشته را بخوانید. مسیر را از نردبان های روی سقف ادامه دهید و اینجا نردبان را به پایین بیاندازید تا یک میانبر به نزدیک دروازه ای که در ابتدای این منطقه در پایین پله ها باز کرده بودید و به منطقه میدان مانند می رسید باز کنید. دوباره از منطقه میدان مانند رد شوید و این بار به دروازه ای بروید که قبلتر گفتیم فعلا با ان کاری نداریم. دستگیره را بکشید تا دروازه باز شود و از پله ها پایین بروید و در پایین پله ها  یک Axe Reaper را بکشید و در کنار او ۲ عدد Blood Stone Shard را بردارید.

بعد از صحبت با اریانا در خانه اش و اطلاع دادن به او درباره محل امن، دفعه بعدی که به محل فانوس Cathedral رفتید او را انجا می بینید و از او می توانید یک Blood of Arianna و یک حالت جدید بگیرید. وی شخصیت مهمی در بازی محسوب می شود

اگر به مسیر باریک سمت چپ بروید می رسید به منطقه فانوس Cathedral و از درب سمت چپ فانوس وارد می شوید (منطقه ای که زیر درخت آن یک موجود بزرگ شما را با دست می گیرد و ۲ عدد Gravekeeper هم وجود دارند). به جای سمت چپ مسیر مستقیم را بروید و از پله های دیگری که می بینید پایین بروید و اینجا چند کلاغ وحشی و دو عدد Brute را بکشید. در کنار این منطقه می توانید Monocular را بردارید و کمی جلوتر یک کلاغ وحشی از ۳ عدد Blood Stone Shard محافظت میکند که ان را بکشید و ایتم ها را بردارید. در مسیر سمت راست قطعا Reaper غول پیکر را با گرزی که زنجیر دارد دیده اید. به سمت او بروید ولی ابتدا او را سریعا رد کنید زیرا یک Imp اینجا وجود دارد و باید سریع او را بکشید و سپس به مبارزه با دشمن غول پیکر بروید. اینجا می توانید ۵ عدد Blood Stone Shard را بردارید. مسیر را ادامه دهید و در سمت راست از پله ها پایین بروید تا وارد یک منطقه اتاق مانند شوید که پر است از کوزه های مختلف. در اخر اتاق یک صندوق وجود دارد که از ان Tempering Blood Gemstone را می توانید بردارید. درب کنار صندوق قفل است بنابراین باید مسیر را بازگردید. تمام مسیر را بزگردید تا دوباره به منطقه میدان مانند که دو عدد Axe Reaper در ان بودند برسید. کنار یکی از این دشمنان یک راه وجود دارد که قبلا وارد ان نشدیم و به جای ان به سمت دروازه رفتیم. حالا به آن مسیر بروید و Crazed Crow را بکشید.

کمی قبل از این که به درب ورود به جنگل ممنوعه برسید آلفرد را خواهید دید که باید با او صحبت کنید

اینجا یک Infected برای شما در سمت راست کمین کرده که باید مراقب وی باشید و او را نیز بکشید. در اینجا دو عدد Twin Blood Stone Shard و ۱۲ عدد Shining Coin را بردارید. حالا به تنها راهی که اینجا وجود دارد در سمت چپ بروید تا به یک شخصیت غیرقابل بازی (که رهبر یکی از گروه هاست و قبلا در قسمت اول راهنما در مورد او توضیح دادیم) که دوست محسوب می شود و قبلا وی را در کنار یک معبد دیده بودیم برسید. Tempering Blood Gemstone را بردارید و سپس با او صحبت کنید تا اطلاعات جدیدی بگیرید. از پله هایی که کنار او می بینید پایین بروید و مسیر را ادامه دهید تا به یک درب برسید که از شما پسوورد میخواهد و حالا پسوورد را در اختیار دارید و می توانید درب را باز کنید. یک مرد روی صندلی نشسته و مرده است و اگر با او قصد صحبت کنید یک Madman’s Knowledge می گیرید.از پله ها پایین بروید و وارد درب شوید و سپس دوباره از یک سری پله ها پایین رفته و اینجا به منطقه Forbidden Woods رسیده اید که البته زیاد منطقه محبوبی بین بازیبازان محسوب نمی شود. در بخش بعدی این راهنما پیشروی در Forbidden Woods به سمت Shadow of Yharnam را شرح خواهیم داد.

درب ورود به جنگل ممنوعه که از شما پسوورد میخواهد و این پسوورد را بعد از کشتن آملیا و کلیک کردن بر روی معبد جلوی او، در کات سینی که پخش می شود به دست می آورید

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *