رفع مشکل Headquarters بازی Call of Duty: WWII

زمانی که بازی Call of Duty: WWII عرضه شد، با بخشی به نام Headquarters آشنا شدیم که در واقع یک هاب اجتماعی بود و در جریان آن می‌توانستید سایر بازیکنان دنیای بازی را مشاهده کنید. البته این هاب اجتماعی حداکثر ۴۸ بازیکن را در خود جای می‌داد. اما طولی نکشید که به دلیل مشکلات اتصال بازیکنان در بخش چندنفره، استودیو اسلج‌ همر، سازنده بازی Call of Duty: WWII، تصمیم گرفت تا این هاب اجتماعی را محدود کند.

علاوه‌بر مشکلات اتصال، بعضی وقت‌ها کاربران نمی‌توانستند در بخش Orders یا Collections و Mails، جوایز خود را دریافت کرده یا مواردی را که می‌خواهند انجام دهند. به عبارتی سیستم در حالت بی‌پاسخ قرار می‌گرفت و تلاش شما نتیجه‌ای به دنبال نداشت. پس از محدود کردن Headquarters، این هاب اجتماعی بیشتر شبیه به یک شهر ارواح شد زیرا سایر بازیکنان را مشاهده نمی‌کردید و از طرفی نمی‌توانستید مینی گیم‌های یک به یک را انجام دهید.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، یکی از کاربران توییتر بازی Call of Duty: WWII به نام CharlieINTEL اعلام کرده که هاب اجتماعی بازی به حالت اولیه خود برگشته و می‌توانید سایر بازیکنان را مشاهده کنید. از این‌رو بهترین فرصت برای باز کردن جعبه‌های ارزشمندتان است تا آیتم‌های دریافتی‌اتان را به سایرین نیز نشان دهید.

تانی کال

برگرفته از Dualshockers

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *