به روز رسانی برنامه مخاطبین برای اندروید

برنامه مخاطبین برای اندروید به روز رسانی گردید. گوگل به تازگی برنامه مخاطبین ( Contacts ) را برای دستگاه های اندرویدی با چندین پیشرفت برای استفاده بسیار آسان تر، به روز رسانی کرد. هیچ ویژگی جدیدی در به روز رسانی به جز دکمه های عمل در مخاطبین اضافه نشده است، که باعث می شود تماس، نوشتن و انجام موارد دیگر مورد نیاز باشد. توسعه دهندگان همچنین اعلام کردند که به بازخورد کاربران گوش فرا داده اند و تصمیم گرفته اند عکس های تماس را بزرگتر نمایند. علاوه بر این، آخرین نسخه تماس ها اکنون کاربران را قادر می سازد تا تمام مخاطبین تکراری خود را در یک جا ادغام نمایند.

همچنین، اکنون می توانید اطلاعات دایرکتوری G Suite را برای جستجو و پیدا کردن همکاران خود ببینید. یکی دیگر از پیشرفت های مهم اضافه شده گزینه ای برای دریافت پیشنهادات خودکار برای اضافه کردن مخاطبین است که شما اغلب در سراسر گوگل ( Google ) با آن ارتباط برقرار می کنید.

آخرین باری نیست که به روز رسانی جدید توانایی سفارشی کردن نمایش اصلی مخاطبین ( Contacts ) را برای نشان دادن فقط برچسب هایی که می خواهید را به ارمغان می آورد. اگر چه این به روز رسانی عمده نیست، این پیشرفت های کوچک به تجربه کلی کاربران اضافه شده است.

برنامه مخاطبین، برنامه کاربردی جهت مدیریت تماس ها و شماره گیری برای دستگاه های اندرویدی می باشد که با استفاده از آن مدیریت پیامک ها و مخاطبین داخل گوشی انجام می گیرد.

تانی کال

آی تک

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *