رویداد رونمایی هواوی میت 10 در ایران

رویداد رونمایی از گوشی‌های سری میت ۱۰ هواوی فردا برگزار خواهد شد. پرچمداران جدید سری میت هواوی به زودی و به طور رسمی خود را در بازار ایران نشان می‌دهند.

هواوی با برگزاری رویداد Huawei Tech Week که از فردا آغاز خواهد شد، گوشی های میت ۱۰ خود را به بازار ایران معرفی می‌کند. مراسم رونمایی راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح فردا، ۷ آذرماه، در پاساژ چارسو برگزار خواهد شد.

هواوی با معرفی سری میت ۱۰، خود را به سطح جدیدی از ساخت گوشی‌های هوشمند رساند. این گوشی ساز چینی چندی قبل، چیپست جدید کرین ۹۷۰ را معرفی کرد. این چیپست در نمایشگاه IFA 2017 برلین به روی صحنه رفت و خبر از حضور پردازنده‌ای قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند داد.

در زمان معرفی این پردازنده اعلام شد که نسل بعدی گوشی‌های سری میت به آن مجهز خواهند بود، اما این یک پردازنده معمولی نیست؛ چرا که هواوی آن را به یک واحد پردازش عصبی (NPU) مجهز کرده و اولین پردازنده هوش مصنوعی لقب گرفته است.

وجود چنین پردازنده‌ای در گوشی های هواوی میت ۱۰ باعث شد که این تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید خود را ماشین هوشمند بنامد.

معرفی هواوی میت ۱۰ در ایران

اکنون ماشین های هوشمند هواوی میت ۱۰ وارد ایران می‌شوند. این گوشی‌ها که در سه مدل مختلف خودنمایی خواهند کرد؛ عبارتند از هواوی میت ۱۰، هواوی میت ۱۰ پرو و هواوی میت ۱۰ لایت.

هواوی دعوتنامه‌های رویداد معرفی میت ۱۰ را چند روزی است که برای خبرگزاری‌های مختلف ارسال کرده و قصد دارد تا با برگزاری رویداد Huawei Tech Week در ایران، از گوشی‌های جدید خود پرده‌برداری کند.

فردا ۲۸ نوامبر برابر با هفتم آذرماه این گوشی‌ساز مراسم خود را در پاساژ چارسو برگزار می‌کند و دیگر به طور رسمی هواوی میت ۱۰ را به بازار داخلی ایران روانه خواهد کرد.

دوربین دوگانه لایکا، پردازنده هوش مصنوعی و طراحی زیبا، از سری هواوی میت ۱۰ یک گوشی تمام عیار ساخته است. باید دید که استقبال کاربران ایرانی از گوشی جدید پرچمدار هواوی چگونه خواهد بود؟

برگزاری رویداد Huawei Tech Week در ایران

تانی کال

تکراتو

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *