دایس به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی یک رویداد ویژه برای Battlefield 1 در نظر گرفته است.

با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال ۲۰۱۶ و ایام تعطیلات سال نو میلادی، شاهد برگزاری رویداد‌های مختلفی در بازی‌ها هستیم. استودیو دایس، سازنده بازی شوتر Battlefield 1 نیز یک رویداد ویژه برای این بازی در نظر گرفته است که از دیشب آغاز شده و تا ۲۹ دسامبر (۹ دی) جریان خواهد داشت و کاربران هر روز می‌توانند آیتم‌ها و محتویات جالبی را در بازی به دست بیاورند.

یکی از مواردی که با این رویداد به بازی اضافه شده یک حالت بازی شخصی‌سازی شده به نام Blind Delivery است. این حالت در اصل مشابه War Piegons است با این تفاوت که دیگر خبری از Mini Map در گوشه تصویر نیست و فقط می‌توانید از سلاح‌های دستی (مانند کلت) و مواد منفجره استفاده کنید.

همچنین امروز (۲ دی) می‌توانید فقط با وارد شدن به بازی، یک نشان مخصوص با نام «Holiday Truce» دریافت کنید که تصویر آن در ادامه قابل مشاهده است:

بتلفیلد ۱

دایس تا روز ۹ دی که این رویداد جریان دارد، محتویات دیگری نیز در نظر گرفته است که در ادامه می‌توانید جزییات آن‌ها را مشاهده کنید:

  • محتویات ۲۲ دسامبر (۲ دی): یک نشان ویژه با نام Holiday Truce که با وارد شدن به بازی قابل دریافت است و همچنین اضافه شدن ظاهر جدید برای وسایل نقلیه. از این پس ممکن است با باز کردن بتل‌پک‌ها، اسکین‌های جدیدی برای Heavy Tank پیدا کنید که این اسکین‌ها SchnucK و Desert Gold نام دارند.
  • محتویات ۲۳ تا ۲۹ دسامبر (۳ تا ۹ دی): تمامی افرادی که در این بازه وارد بازی شوند، یک بتل‌پک رایگان دریافت خواهند کرد. همچنین افرادی که بسته پرمیوم پس بازی را خریداری کرده‌اند، در صورتی که در این بازه وارد بازی شوند دو بتل‌پک Superior دریافت می‌کنند.

بازی Battlefield 1 اخیرا یک آپدیت عظیم دریافت کرده که نقشه رایگان Giant’s Shadow را به بازی اضافه کرده است. همچنین اخیرا دایس اولین تصاویر از بسته الحاقی پولی They Shall Not Pass این بازی را نیز منتشر کرد که قرار است ماه مارس ۲۰۱۷ عرضه شود.

منبع : zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *