پخش نرمال یک فصل از یک سریال تلویزیونی حدود یک ماه طول می‌کشد اما این موضوع شبکه‌هایی مانند فاکس (FOX) را از معین‌کردن تاریخ پخش مجموعه‌های بعدی منع نخواهد کرد. جدا از این، برای اینکه اجازه دهیم مخاطبان برای پخش فصل جدید یک سریال برنامه‌ریزی کنند هیچ‌وقت زود نیست. این کار درگیری‌های احتمالی بر سر تغییر در زمان پخش را حل می‌کند.

امروز فاکس چهار خبر را منتشر کرده است که می‌تواند برای علاقه‌مندان جالب توجه باشد. سه تا از آنها مربوط به تاریخ پخش سه سریال درام و یکی نیز در‌باره‌ی نمایش جدید از سریال ایکس-من (X-Men) هستند. درام ها شامل زمان پخش سریال‌های گاتهام (Gotham)، Lucifer (لوسیفر) و سریال Exorcist (جن گیر) است. اما نمایش جدید The Gifted نام دارد که فاکس را بعنوان تنها شبکه‌ای که در حال پخش هر دو سری مبتنی بر DC و مارول (Marvel) است، متمایز می‌کند. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

به گزارش CBM، فاکس داده‌های زیر را به چهار خبر فوق اضافه کرده‌است. اول از همه، فصل چهار گاتهام (Gotham) در روز پنج‌شنبه، ۲۸ دسامبر، ساعت ۸ عصر پخش می‌شود. فصل دوم Exorcist (جن گیر)در روز جمعه، ۲۹ دسامبر، ساعت ۹ شب پخش خواهد‌شد. در نهایت فصل سوم لوسیفر (Lucifer) در روز دوشنبه، ۲اکتبر، ساعت ۸ عصر آغاز به‌کار خواهد‌کرد.

فصل چهار گاتهام برای اولین بار در خارج از زمان معمول خود که دوشنبه ها ساعت ۸ است، پخش می‌شود و این حرکت می‌تواند بسیار خردمندانه باشد. پنج‌شنبه یکی از رقابتی‌ترین شب‌ها در تلویزیون است، به ویژه هنگامی که برنامه تئوری بیگ بنگ به جای فوتبال پنج‌شنبه شب‌ها پخش می‌شود. الان بهترین زمان است تا لوسیفر مقتدرانه جای سریال ایکس-من The Giifted را بگیرد. کاری که گاتهام با فصل دوم لوسیفر کرد. اگرچه The Gifted در تریلرش مقداری از محبوبیت خود را از دست داد، اما بنظر می‌رسد این سریال از ساخته‌شدن کتاب داستان اجتناب می‌کند زیرا سریال را فراتر از یک نمایش زمینی می‌دانند.

Exorcist یکی از تکان دهنده‌ترین تمدید هارا در ماه اخیر داشت. در هر صورت، بر خلاف اعتقاد معمول، باقی ماندن در شب‌های جمعه بهترین چیزی است که Exorcist دارد. اگر می‌تواند آنرا یک بار در آن شب تکرار کند، پس احتمالا دوباره نیز می‌تواند این کار را انجام دهد که از افت شدید بینندگان آن جلوگیری می‌کند.

توسط مهدی شفیعی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *