در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر در حال ساخت انیمیشن فرعی دیگری از دنیای انیمیشن The Lego Movie است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این انیمیشن در حال حاضر The Billion Brick Race نام دارد و کارگردانی آن بر عهده خورخه گوتیرز خواهد بود. ایده ساخت این انیمیشن از درو پی‌یرس بوده است و در ابتدا قرار بود او به‌همراه جیسون سیگل انیمیشن The Billion Brick Race را تولید و منتشر کند. با این حال، هنوز جزئیات زیادی از این انیمیشن منتشر نشده، اما ممکن است نام انیمیشن در زمان اکران تغییر کند. انیمیشن The Billion Brick Race در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است، اما به احتمال زیاد این تاریخ تغییر خواهد کرد.

گوتیرز بیشتر برای کارگردانی انیمیشن The Book Of Life (کتاب زندگی) شناخته و برای ساخت سریال انیمیشنی El Tigre: The Adventures of Manny Rivera موفق به دریافت جایزه امی شده است. انیمیشن The Lego Ninjago Movie (فیلم لگو نینجاگو)، انیمیشن بعدی دنیای The Lego Movie خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر امسال (۳۱ شهریور) اکران شود و مدتی پیشدومین تریلر این انیمیشن منتشر شد. علاوه بر این، انیمیشن The Lego Movie 2 (فیلم لگو ۲) نیز در دست ساخت است که این انیمیشن قرار است به کارگردانی مایک میچل،‌  در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود. هنوز اطلاعاتی از داستان انیمیشن انیمیشن The Lego Movie 2 منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که این انیمیشن ادامه داستان و ماجراجویی امت را روایت کند.

Jorge Gutierrez

داستان انیمیشن The Lego Ninjago Movie در جزیره‌ای به نام نینجاگو جریان دارد که لوید ملقب به نینجا سبز به همراه پنج نینجا دیگر وظیفه دارند تا از این شهر دفاع کنند. آن‌ها باید از این شهر در برابر شخصیت شیطان صفتی به نام گارمادون دفاع کنند. لوید متوجه می‌شود که گارمادون پدر او است و باید با پدرش مبارزه کند. استاد وو رئیس این گروه است. او با وجود آن که بسیار پیر به نظر می‌رسد، اما بسیار دانا است. با این حال، آن‌ها در ادامه با یک دشمن بزرگ‌تر روبرو و برای نجات نینجاگو متحد می‌شوند.

دیو فرانکو در نقش لوید، جکی چان در نقش استاد وو، مایکل پنیا در نقش کی، کمیل نانجیانی در نقش جی، زک وودز در نقش زین، ابی جاکوبسن در نقش نیا، جاستین ثرو در نقش گارمادون، فرد ارمیسن در نقش کول و الیویا مان در نقش کوکو، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Lego Ninjago Movie حضور دارند. کارگردانی این انیمیشن بر عهده چارلی بین، کارگردان انیمیشن‌هایی چون Robotboy و TRON: Uprising، بوده است و هیلاری وینستون، باب لوگان و پل فیشر نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن The Lego Ninjago Movie کار کرده‌اند.

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *