سامسونگ نسل جدیدی از تلویزیون‌های سبک زندگی را در پاریس رونمایی کرد. پاریس، فرانسه – چهاردهم مارس، ۲۰۱۷ – سامسونگ الکترونیکس امروز جزئیات بیشتری را درباره سری جدید تلویزیون‌های حرفه‌ای QLED و فریم خود در مراسم رونمایی جهانی این تلویزیو‌ن‌ها در پاریس اعلام کرد. این مراسم بیش از پیش تاییدی بر پیشتازی سامسونگ در تبیین آینده سرگرمی‌های خانگی با استفاده از فناوری‌های پیش‌رفته خود است.
اچ‌اس کیم، رئیس بخش نمایشگرهای تصویری در سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: «تلاش ما در سامسونگ، ارائه پیشرفته‌ترین فناوری‌ها به مشتریان‌مان است تا تجربه بصری بی‌رقیب و طراحی منحصر ‌به فردی را برای آنها فراهم کند که مکمل زندگی روزمره‌شان باشد. محصولات سال ۲۰۱۷ ما با کیفیت تصویر و طراحی فوق العاده در کنار قابلیت‌های هوشمند، در واقع طلوع عصری نوین در تلویزیون است.»

سری جدید تلویزیون‌های حرفه‌ای QLED و فریم به نمایش درآمدند
سامسونگ، پاریس «شهر روشنایی‌ها» را برای رونمایی از «تلویزیون روشنایی» خود انتخاب کرد، نامی که به خاطر ارائه بهینه‌ترین سطح روشنایی و تجربه بصری خارق‌العاده به تلویزیون‌های QLED داده شده است. محل انتخابی این مراسم در کاروسل لوور (Carrousel du Louvre) تایید دیگری است بر تمرکز سامسونگ روی مفهوم تلویزیون سبک‌زندگی، که نماد آن دو اثر هنری، تلویزیون‌های QLED و فریم، است.
جدیدترین تلویزیون‌های QLED با در نظر گرفتن مصرف‌کنندگان و تمرکز روی رفع سه مشکل اصلی مصرف‌کنندگان در حوزه رنگ با راه حل‌هایی به نام Q Picture، Q Smart و Q Style طراحی شده‌اند. سامسونگ در همکاری دیگری با ایو بحار، طراح مشهور سوئیسی، تلویزیون نوآورانه خود، فریم، را خلق کرد که شاهکاری برجسته را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که به راحتی با طراحی داخلی هر خانه‌ای هماهنگ می‌شود.

Q Picture: ترکیب کامل رنگ و نور
تلویزیون تازه معرفی‌شده QLED با توسعه بهره‌وری و ثبات نور در کنار طیف نور گسترده‌تر، فناوری کوانتوم دات (Quantum Dot) را وارد مرحله‌ای جدید کرده است. با کوانتوم دات فلزی جدید، تلویزیون‌های QLED همه جوانب اصلی کیفیت تصویر شامل زاویه دید، حجم رنگ، روشنایی و کنتراست بالا را تقویت می‌کند. تلویزیون‌ QLED می‌تواند رنگ‌ها را دقیق نمایش داده و به حجم رنگی ۱۰۰ درصدی دست پیدا کند که بالاترین سطح موجود در بازار بوده و Verband Deutscher Elektrotechnieker (VDE)، یکی از بزرگترین اتحادیه‌های علمی-فنی اروپا نیز آن را تایید کرده است.
علاوه بر این، سطح عمیق و غنی رنگ مشکی و کنتراست بالای تلویزیون QLED تجربه بصری یکسانی را بدون توجه به میزان روشنایی اتاق فراهم می‌کند. قابلیت پیشرفته HDR 1500 در تلویزیون QLED به کاربران اجازه می‌دهد تا همه جزئیات پنهان را بدون کوچکترین اعوجاج یا اختلال رنگ ببینند، گویی این جزئیات از ابتدا قرار بود دیده شوند.

Q Smart: بالابردن تجربه سرگرمی‌های خانگی
اسمارت هاب (Smart Hub) سامسونگ با هدف تامین تجربه‌ای یکپارچه‌تر و ادراکی‌تر، بصورت مستقیم از طریق تلویزیون QLED توسعه داده شده است. نسخه بهینه سازی شده کنترل از راه دور One Remote سامسونگ اکنون دستگاه‌های بیشتری را پیشتیبانی کرده و قابلیت‌ کنترل صوتی را برای تعداد بیشتری از ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند فراهم می‌کند. در صورت استفاده هم‌زمان با آخرین نسخه اپلیکیشن Smart View (عرضه شده روی دستگاه‌های اندوریدی و iOS ) کاربران می‌توانند اسمارت‌هاب خود را شخصی‌سازی کنند.
Q Style: طراحی سازگار با هر سبک زندگی
امسال، سامسونگ المان‌های طراحی جدیدی معرفی کرد که می‌تواند صرف‌نظر از زیبایی‌شناسی نمای داخلی یا نوع چینش با هر خانه‌ای سازگار شود. کابل کاملا جدید اتصال نامرئی امکان مدیریت بهتر بهم‌ریختگی سیم‌ها را با سیستم بهینه تک‌سیم فراهم می‌کند. اکنون و با استفاده از تنها یک کابل اپتیکال، مصرف‌‌کنندگان می‌توانند فضای خود را طراحی و تمامی دستگاه‌ها را یکپارچه کرده و فضای اتاق را که توسط دستگاه‌های پخش دیجیتال و سایر وسایل این‌چنینی اشغال شده باز پس بگیرند.
همچنین سامسونگ، آویز دیواری بدون فاصله (No Gap Wall-Mount) را معرفی کرد که امکان اتصال راحت تلویزیون به دیوار با کمترین فاصله و تنها در مدت ۱۵ دقیقه فراهم می‌آورد. برای کسانی که تمایل به نصب تلویزیون روی دیوار ندارند نیز انواع پایه‌های زیبای تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارد. پایه استودیو (Studio Stand) با طراحی شبیه سه‌پایه، همراهی ایده‌آل برای فضای زندگی الهام گرفته از هنرمندان است و با پایه گراویتی (Gravity Stand)، تلویزیون به راحتی می‌چرخد تا بهترین حالت دیدن در هر زاویه شکل بگیرد.

The Frame: ‌یک راه جدید برای نگاه کردن به تلویزیون
در راستای تمرکز بر بهترین طراحی، سامسونگ جزئیات بیشتری را از جدیدترین نوآوری خود (تلویزیون فریم) اعلام کرد. تلویزیون فریم که تبلیغات آن در CES 2017 پخش شد، با رویکردی هنری به دنبال ارتقای هر اتاق و محیط تماشای تلویزیون است.
با این فناوری خلاقانه، تلویزیون فریم در صورت روشن بودن حالت Art Mode شبیه قاب عکسی آویزان بر دیوار می‌شود. صفحه نمایش تلویزیون سبک زندگی به جای تبدیل شدن به صفحه‌ای کاملا سیاه‌، تبدیل به یک اثر هنری شده و به کاربران اجازه می دهد آثار هنری دیجیتالی را روی فریم انتخاب کنند. با امکان انتخاب از میان بیش از ۱۰۰ اثر هنری در ۱۰ گروه مختلف (شامل منظره، معماری، حیات وحش، اکشن، نقاشی و دسته‌های دیگر) مطمئنا هر سلیقه‌ای در طراحی برآورده می‌شود. در کنار گزینه های متنوع طرح و رنگ، و نیز گزینه‌های جانبی قابل شخصی سازی از جمله حاشیه‌های قابل تعویض و یک پایه استودیوی اختیاری، واقعا فضای زندگی کاربر را تکمیل می‌کند.
علاوه‌براین، فریم به اتصال نامرئی جدید سامسونگ و آویز دیواری بدون فاصله سامسونگ مجهز است که به کاربر امکان اتصال آن را به هرجایی می‌دهد زیرا با حذف سیم‌ها و کابل‌های بهم ریخته، با هر فضایی سازگار می‌شود.

zoomtech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *