اگرچه تاکنون و در طی سال جاری، پلی‌استیشن نتورک (PlayStation Network) با مشکلاتی همراه بوده و حملات امنیتی زیادی به آن صورت گرفته اما شرکت سونی معتقد است که این شبکه قوی‌تر از گذشته است. در طول جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش مالی سه‌ ماهه‌ی اخیر این شرکت که چندی پیش برگزار شد، کنیچیرو یوشیدا (Kenichiro Yoshida)، رئیس بخش امور مالی این شرکت در خصوص پلی‌استیشن نتورک و به طور کلی عملکرد این کسب و کار صحبت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

در جریان این گزارش، یوشیدا خبر از افزایش ۴۰ درصدی درآمد بخش پلی‌استیشن نتورک داد؛ این میزان افزایش، نشان از بهتر شدن وضعیت این شبکه نسبت به گذشته و مسیر درست حرکت آن دارد. در ادامه‌ی بیان این موفقیت‌ها، سونی خبر از فروش موفقیت‌آمیز و قابل قبول هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR داد.

اگرچه این گونه هدست‌ها هنوز جایگاه خود را در بازار پیدا نکرده‌اند اما امید می‌رود که تا پایان سال جاری یا نهایتاً سال آینده، شاهد پیشرفت آن‌ها در بازار و استقبال مخاطبین از آن‌ها باشیم. یوشیدا در ادامه در خصوص بازی‌های موبایل سونی که قرار است بهار سال جاری میلادی منتشر گردد نیز صحبت کرد. یوشیدا اعلام کرد که این بازی‌ها مجموعه‌ای از بازی‌های جدید (IP) و بازی‌های مطرح سونی خواهد بود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *