در حالی که چیزی در حدود 20 روز به نمایشگاه E3 امسال زمان باقی مانده است، اکثر شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، در حال اعلام کردن برنامه‌ها و زمان برگزاری کنفرانس‌هایشان در این رویداد هستند. در این بین نیز شرکت سونی (Sony Interactive Entertainment) برنامه پخش لایو استریم خود را اعلام کرده است که در ادامه قادر به تماشای آن خواهید بود.

همانطور که گفته شد، کمتر از یک ماه دیگر به بزرگترین رویداد صنعت بازی‌های رایانه‌ای، یعنی نمایشگاه E3 فرصت باقی مانده است و شرکت‌های حاضر در آن، در حال آماده کردن خود برای این نمایشگاه بزرگ هستند. اما در میان تمام شرکت‌های حاضر، همه نگاه‌ها، به دو غول تولید کننده کنسول‌های بازی، یعنی سونی و مایکروسافت دوخته شده است. شرکت سونی نیز در همین راستا در اولین اقدام‌ها، برنامه پخش لایو استریم مربوط به خود را منتشر نموده که از قرار زیر است:

  • اولین رویداد: تاریخ 12 ژوئن (برابر با 22 خرداد ماه)، پخش زنده رویداد Playstation Showcase. شروع پخش از ساعت 5 عصر به وقت محلی و 4:30 دقیقه صبح به وقت ایران.
  • دومین تا چهارمین رویداد: از تاریخ 13 تا 15 ژوئن (برابر با 23 تا 25 خرداد ماه) : پخش زنده رویداد‌ Programming. شروع پخش از ساعت 12 تا 6 بعد از ظهر به وقت محلی و 11:30 دقیقه شب تا 5:30 صبح به وقت ایران.

همانطور که می‌دانید نمایشگاه E3 باز هم در شهر لوس آنجلس واقع در ساحل شرقی ایالات متحده برگزار خواهد شد و با توجه به اختلاف 11:30 ساعته این شهر با ایران، اکثر برنامه‌ها در ساعاتی مانند 4 و 5 بامداد برگزار می‌شوند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *