شرکت سرگمی‌های تعاملی سونی مراسم PlayStation Experience جدیدی را معرفی کرد که مختص به کشورهای منطقه آسیا جنوب شرقی است.

مراسم PlayStation Experience امسال در تاریخ 5 آگوست (۱۴ مرداد) در کشور مالزی و شهر کوالالامپور برگزار خواهد شد. این اولین رویداد شرکت سونی است که بر روی کشورهای جنوب شرقی آسیا تمرکز دارد و از مراسمی که با همین نام در آمریکا برگزار می‌شود الگو گرفته است.

طرفداران که دوست دارند در این مراسم شرکت کنند قادر خواهند بود دموهایی که در E3 برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن وی‌آر در دسترس بودند را تجربه کنند. بازی‌هایی مثل Detroit: Become Human ،Everybody’s Golf ،Far Cry 5 ،Gran Turismo Sport ،Knack II و No Heroes قابل بازی خواهند بود.

در این رویداد توسعه دهندگان مختلف نیز می‌توانند شرکت کرده و اطلاعاتی از بازی‌های خود و روند پیشرفت آن‌ها را در اختیار طرفداران قرار دهند. این مراسم از ساعت 10 صبح تا 10 شب در جریان خواهد بود و شرکت کردن آن هزینه‌ای دربر نخواهد داشت.

اطلاعات بیشتری درباره بازی‌ها، برنامه‌های سونی و رویدادهای مختلف بر روی این سایت درج خواهند شد. مراسم PlayStation Experience مختص به آمریکا نیز برای سال جاری تایید شده است و در تاریخ‌های 9 و 10 دسامبر (۱۸ و 19 اذر) در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *