استودیو 343 Industries قبلا بیان کرده بود که Halo 6 در E3 2017 حضور نخواهد داشت. البته توسعه دهندگان سری Halo در کنفرانس مایکروسافت که طولانی‌تر نیز شده است حاضر خواهند شد.

یکی از کاربران یوتیوب تصویری را منتشر کرده است که مربوط به سری Halo است و احتمالا در E3 از آن رونمایی می‌شود. این تصویر مربوط به یک بازی به نام Halo: Gravemind است.

در گوشه پایین سمت چپ تصویر شما می‌توانید کلمه Halo 6 را ببینید که پیشنهاد می‌دهد بازی Gravemind می‌تواند نوعی دسترسی زود هنگام به بازی Halo 6 را در اختیار طرفداران قرار دهد. این عکس همچنین خبر از همکاری استودیو «کریتیو اسمبلی» (Creative Assembly) با 343 Industries نیز می‌دهد. استودیو کریتیو اسمبلی در گذشته سابقه کار بر روی بازی ترسناکی مثل Alien: Isolation را دارد و از این رو این استودیو انتخاب مناسبی است تا بازی‌ای ترسناک که به گورستانِ بازیکنان تبدیل شود را بسازد.

سری Halo

البته کارگردان سری Halo در استودیو 343 Industries، «فرانک اوکانر» (Frank O’Connor)، اعلام کرده است که این تصویر تقلبی است. بر اساس این پوستر، بازی Halo: Gravemind قرار است در 10 اکتبر 2017 (۱۸ مهر ۱۳۹۶) عرضه شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *