خانه ورزش اخبار ورزش شجاعی: با توجه به تجربه‌ام و ۴۰ سال زندگی با پورحیدری می‌توانم در هیئت مدیره استقلال کاری انجام دهم

شجاعی: با توجه به تجربه‌ام و ۴۰ سال زندگی با پورحیدری می‌توانم در هیئت مدیره استقلال کاری انجام دهم

0

به نقل از تسنیم، در روزهای گذشته صحبت‌های زیادی درباره تغییرات در هیئت مدیره استقلال مطرح شده است. هیئت مدیره این باشگاه در حال حاضر شامل رضا افتخاری، مسعود معینی و حسن زمانی می‌شود. در میان گزینه‌های مطرح شده از فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری نام برده می‌شود.

* وزارت ورزش با شما برای حضور هیئت مدیره استقلال صحبتی انجام داده است؟

اصلا صحبتی نشده است. کسی با من در این باره صحبتی نکرده، اما شاید حرفی بوده که رسانه‌ای شده است.

* اگر پیشنهاد داده شود، می‌پذیرید؟

باید ببینم شرایط چطور پیش می‌رود. دوست دارم و احساس می‌کنم با توجه به تجربیاتم در فوتبال و ۴۰ سال زندگی با منصور (پورحیدری) بتوانم به استقلال کمک کنم. با توجه به شرایطی که دارم، این توانایی را می‌بینم که به عنوان یکی از اعضا کاری انجام دهم.

* فکر می‌کنید بتوانید در این زمینه موفق باشید؟

این نظر برخی از آقایان است که شاید خانم‌ها نتوانند موفق باشند، اما نگاه رئیس جمهور و وزیر ورزش غیر از این است. وزیر ورزش می‌گوید باید مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان خانم باشد؛ هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس که سخت‌تر از این نیست. نگاه مسئولان مثبت است و فکر می‌کنم از حضور بانوان استقبال کنند. از طرفی، شناخت هم باید داشته باشند. باید توانایی بانوان را ببینند و آنها را امتحان کنند. ادعای زیادی ندارم و نمی‌توانم به طور صددرصد بگویم که اگر عضو هیئت مدیره استقلال شوم، صددرصد موفق خواهم بود، چون بستگی به شرایط کاری دارد. شاید من خواسته‌ای داشته باشم که مدیرعامل با آن مخالفت کند. ابزارهای کار کردن خیلی مهم است، اما با توجه به تجربه‌ در زمینه مدیریت، می‌توانم بگویم توانایی این کار را دارم.

* اگر الان عضو هیئت مدیره استقلال بودید، نسبت به شکست ۶ بر یک استقلال مقابل العین امارات چه واکنشی نشان می‌دادید؟

اینطور نیست که فی‌البداهه برای یک باخت تصمیم‌گیری کنیم. باید دید شرایط چگونه است. با یک شکست نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد. اگر جای یکی از اعضای هیئت مدیره بودم، بررسی بیشتری می‌کردم.

* اگر مرحوم پورحیدری در قید حیات بودند، چه واکنشی داشتند؟

او مرد ویژه استقلال بود و قطعا غصه زیادی می‌خورد. او البته نظرات انقلابی نمی‌داد که چون شکست خوردند، همه باید عوض شوند. منصور منطقی برخورد می‌کرد، هر چند حاضر نبود شکست یک بر صفر استقلال را ببیند. او دوست داشت  هر کسی که مربی استقلال بود، تیمش برنده باشد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *