شخصیت‌های فصل 8 سریال Game of Thrones وارد محیط‌های ناشناخته می‌شوند

بازیگر سریال Game Of Thrones (بازی تاج و تخت)، جان بردلی (John Bradley) که همراه قابل اعتماد جان اسنو، در نقش سم تارلی، است به بینندگان قول داده که در فصل آخر هر کدام از شخصیت‌ها خارج از منطقه امن خود قرار می‌گیرد. قطعا فصل هشت سریال بازی تاج و تخت در حال تولید است و بنظر می‌رسد تا سال ۲۰۱۹ این سریال آماده پخش نمی‌شود و شایعات و فرضیات زیادی درباره حماسه‌ی جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) وجود دارد.‌

با گذشت هفت فصل از این سریال، هر بار هر شخصیت داستان در سرزمین ناشناخته‌ای قرار گرفت و این در بیشتر قسمت‌های پخش شده دیده شد. سرانجام دنریس تارگارین (Daenerys Targaryen) با دشمن دیرینه‌اش رو در رو شد. این در حالی بود که سم تارلی و برن استارک والدین اصلی جان اسنو را کشف کردند.

بنظر می‌رسد تمامی این وقایع دراماتیک در فصل پایانی بازی تاج و تخت دیده می‌شود. جان بردلی در مصاحبه با TV Guide اظهار داشت:

امسال هر کدوم از شخصیت‌ها در محیط کاملا ناامنی در هر نقطه از سریال قرار می‌گیرند که قبلا هیچ‌وقت آنجا نبوده‌اند. هیجان اینجاست که باید واکنش آن‌ها رو به این شرایط جدید ببینیم. این فصل، بنظرم بیشتر از بقیه فصل‌ها این شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشه.

شاید جالب‌ترین سوالی که بشود از بردلی در مورد این نظرش پرسید این باشد که آیا این محیط‌های جدید واقعی، استعاری یا ترکیبی از هر دو هستند. قطعا جالب است که شخصیت‌های بازی تاج و تخت را در محل‌های جدید ببینید مانند لشکرکشی سرسی لنستر به شمال برای مواجهه با وایت واکرها یا گیر کردن برن در گذشته. هرچند بعضی از شخصیت‌ها مانند دنریس، جان و تریون کمابیش وارد سفر وستروس شده‌اند و این می‌تواند جایی باشد که حرفهای برن به واقعیت تبدیل می‌شوند. با نگاهی بر پایان فصل ۷، تریون خودش را بصورت تبهکاری در فصل ۸ می‌بیند، درحالی‌که جان و دنی از فهمیدن هویت واقعی والدین جان خوشحال می‌شوند.

با این فرض که بردلی چیزی می‌داند که طرفداران نمی‌دانند، اشاره او به محیط ناامن یا بیگانه می‌تواند مناطق دیده نشده‌ی دنیای تخیلی جورج مارتین باشد. با وجود نایت کینگ که تهدید جدی برای تمام موجودات است، آیا جان و دنی در سرزمین‌های جدید می‌توانند هم‌پیمان‌هایی پیدا کنند؟

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *