پس از معرفی گوشی هوشمند LG G6، شرکت ال جی تصمیم به تولید گوشی های دیگری به نام Q6 نمود. این دستگاه ها با نمایشگری به اندازه ۵٫۵ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰ Fullvision و نسبت تصویر۱۸:۹ همراه هستند.

گوشی بالا رده ای G6، با مشخصات منحصر به فرد و نمایشگر بزرگتر ۵٫۷ اینچی ارائه شد که رزولوشن آن ۲۸۸۰×۱۴۴۰ پیکسل می باشد. اما این کمپانی در نظر دارد که با ارائه این سه محصول با نام های (G6، G6 plus، G6a) که درجه میان رده ای و پایین رده ای دارد، نظر تمامی اقشار جامعه را به خود جلب کند.

شرکت LG از گوشی های جدید Q6 رونمایی کرد.

شرکت LG از گوشی های جدید Q6 رونمایی کرد.

شرکت LG از گوشی های جدید Q6 پلاس رونمایی کرد.

نسبت تصویر ۱۸:۹ که در این دستگاه ها به کار گرفته شده است در حال حاضر تنها در گوشیS8 و S8 Plus دیده می شود. همین امر شاید رقابتی برای این گوشی های سامسونگ و ال جی باشد. بهره گیری از تکنولوژی Fullvision در این دستگاه ها کمی تعجب آور است چرا که کمتر گوشی پایین رده ای در بازار دیده می شود که با کیفیت تصویر Full HD+ عرضه شده باشد.
اگر چه این محصول هنوز روانه بازار نشده است، اما توضیحات بیشتر، به همراه مشخصات فنی و سخت افزاری را در تصویر زیر برای علاقه مندان ارائه می دهیم.

شرکت LG از گوشی های جدید Q6 رونمایی کرد.

مشخصات فنی

همانطور که پیش از این گفتیم ویژگی اصلی و برجسته سری های Q6 نمایشگر های آن می باشند. هر یک از این دستگاه ها،  نمایشگری با اندازه ۵٫۵ اینچ می باشند و با رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ و تراکم پیکسلی ۴۴۲ همراه هستند. که البته جز اندازه ۵٫۵ اینچی، همان ویژگی های نمایشگر G6 در آن به کار است.
این گوشی با لبه های منحنی شکل و دقت بسیار بالا طراحی شده و ظاهری کلاسیک و مجلل به خود گرفته است. فریم آلومینیومی نیز در تمامی نسخه های Q6، پدیدار است.

از نگاه سخت افزاری، سری کیو ۶ با ویژگی های منحصر به فردی، چون: پردازنده میان رده ای اسنپدراگن ۴۳۵ کوالکوم ارائه می شود. حافظه داخلی و همچنین رم به کار رفته در این محصولات با هم متفاوت است. به طوری که در گوشی Q6 Plus رم ۴ گیگ و حافظه ۶۴ گیگ حافظه داخلی، گوشی Q6 تنها دارای ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ فضای ذخیره سازی و Q6A با اندازه ۲٫۱۶  گیگا بایتی در نظر گرفته شده است.
هر سه این دستگاه ها از ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و غیر قابل تعویض بهره مند می باشند که با وجود نمایشگر Full vision در حد قابل قبولی است.

دوربین پشتی این سه دستگاه، ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۵ مگا پیکسلی است. قابلیات تشخیص چهره در دوربین این سه دستگاه تعبیه شده است. حالت Square Camera Mode از قابلیت هایی است که در دوربین و رابط کاربری این دستگاه استفاده شده است.
آخرین نسخه اندروید (اندروید نوقا) در آخرین محصولات این کمپانی به کار گرفته شده است.
اگرچه در تمامی گوشی های امروزی و نسل نو، سنسور اثر انگشت تعبیه شده است، انا عدم وجود آن در این سه محصول، شاید کمی آزار دهنده باشد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این دستگاه آشکار نشده و همچنان اطلاعاتی از قیمت گذاری آن در دست نیست.فروش آسیایی گوشی ال جی کیو ۶ از ماه آگوست آغاز خواهد شد و پیرو آن نیز گوشی میان رده سری Q ال جی به اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی راه پیدا خواهد کرد.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *