شورانرهای سریال The Flash داستان فصل پنجم را می دانند!

در حالی که مـا هنوز مشغول تماشا و بحث در مورد فصل چهارم سریال The Flash هستیم، شورانرهای سریال در حال حاضر چندین قدم از ما جلوتر هستند و اکنون می دانند که بری آلن و دوستانش قرار است در فصل پنجم با چه اتفاق هـایی روبرو شوند! ما سه شنبه این هفته موفق به تماشای اپیزود چهارم فصل جدید شدیم، ولی اینطور حس می شود کـه انگار مدت زمان زیادی از آغاز پخش فصل چهارم گذشته است، چون طی همین چهار اپیزود پخش شده اتفاق های زیادی رخ داده. بری از زندان اسپید فورس آزاد شد، قرار است بزودی با آیریس ازدواج کند و در حال آماده شدن هستند، زندگی عشقی سیسکو در حال شکوفا شدن است (البته با سرعتی خیلی زیاد، حتی در اپیزود آخر پدر گیپسی هم تصمیم گرفت با معشوقه دخترش آشنا شود) و تاکنون شرورهای (و بعضی از آدم خوب ها) زیادی پا به سنترال سیتی گذاشتـه اند. همچنین یک عضو جدید به تیم فلش پیوسته.

حال اینطور به نظر می رسد که عوامل پشت صحنه سریال خیلی جلوتر از این حوادث قرار دارند، و حتی می دانند که در فصل پنجم چه اتفاق هایی رخ خواهد داد، در حالی که اصلا فصل پنجم هنوز توسط The CW تایید نشده است. ﮐﻮﯾﻦ ﺍﺳﻤﯿﺖ نویسنده، کارگردان و ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ سریال The Flash که یکی از مشهورترین چهره های پشت صحنه این سریال پرطرفدار است، تاکنون اپیزودهای زیادی را نوشته و دو تا از آنها را کارگردانی کرده است، طی روز گذشته با انتشار یک تصویر از خودش و ﮔﺮﺍﻧﺖ ﮔﺎﺳﺘﯿﻦ بازیگر نقش بری آلن در صفحه رسمی حساب توییتر خود فاش کـرد کـه تهیه کننده اجرایی سریال ﺍَﻧﺪﺭﻭ ﮐﺮﯾﺴﺒﺮﮒ بتازگی او را در جریان وقایع فصل پنجم قرار داده است.

تا این لحظه شبکه The CW در مورد تمدید سریال The Flash برای فصل پنجم هیچ صحبتی نکرده است، اما اصلا ممکن نیست که این سریال برای فصل پنجم تمدید نشود و تنها در حالتی این اتفاق می افتد که کل شبکه تعطیل شود – یا مثلا فضایی ها بیایند و ﮔﺎﺳﺘﯿﻦ را بدزدند. چون طرفداران فلش از سریال لذت می برند و امتیازها ثابت هستند، و همه چیز طبق انتظار پیش می رود. بعلاوه، سریال The Flash بخشی کلیدی از یک دنیای تلویزیونی ابرقهرمانی است که آن را از لغو شدن منع می کند – شخصیت مهمی مثل فلش را نمی توان به همین راحتی حذف کرد! – بنابراین کاملا قابل درک است که گروه نگارش از همین حالا در فکر فصل بعدی هستند.

در انتها باید اشاره کنیم که هنوز برای صحبت در مورد داستان فصل پنجم خیلی خیلی زود است و نباید انتظار داشته باشیم که نویسندگان در مورد آن حرفی بزنند! چون فصل چهارم راه درازی را در پیش دارد و تا زمانی که اپیزود پایانی آن روی آنتن نرود نمی توانیم در مورد فصل پنجم حدسی بزنیم. اپیزود هفته آینده “برنامه شبانه دخترانه” نام دارد و آن شخصیت های زن سریال را مشغول ترتیب دادن جشن مجردی آیریس وست مشاهده خواهیم کرد. در این اپیزود فلیسیتی اسموک و کیلر فراست هم حضور دارند.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *