خانه ورزش اخبار ورزش ضعیف‌ترین نمایش مسلمان

ضعیف‌ترین نمایش مسلمان

0

ضعیف‌ترین نمایش مسلمان

محسن مسلمان باز هم تعویض شد. تعویضی که اصلا به مذاق او خوش نیامد. در شرایطی که پرسپولیس نیاز به گل داشت و از سکوها تا بازیکنان داخل زمین، در همه عطش گل زدن فوران می‌کرد، مهندس پرسپولیس خیلی خونسرد زمین بازی را ترک کرد. آن طور که دوربین‌های تلویزیونی شکار کردند، مسلمان خیلی هم از این تعویض راضی نبود.

مسلمان امیدوار بود با تاثیرگذاری مقابل الهلال، حواشی که روزهای اخیر گریبانش را گرفته به دست فراموشی بسپارد. ولی افت مسلمان در این بازی مشهود بود. محسن در بازی جلوی الهلال ۳۶ پاس داد که فقط بیست‌‌ودو تا از آن‌ها به مقصد رسید. فقط نیمی از پاس‌های مسلمان در زمین حریف به بازیکن خودی رسید. تعداد دوئل‌هایی که مسلمان شکست خورد، از بردهایش در دوئل‌ها بیشتر است. مهندس پرسپولیس هیچ شوتی نزد، هیچ پاس کلیدی نداد و جلوی تعداد موقعیت‌های خلق‌ کرده‌اش هم خط تیره قرار دارد. محسن در کارهای دفاعی هم اصلا موفق نبود و روز کاملا بی‌تاثیری را پشت سر گذاشت. اتفاقی که برانکو را مجاب کرد که او را از زمین بیرون بکشد.

در این فصل تعویض شدن برای مسلمان امری تکراری و عادی است. محسن در سیزده دیدار این فصل، فقط سه بازی را به پایان رساند و در ده بازی دیگر، برای دقایقی هم که شده روی نیمکت نشسته بود. محسن در سوپرجام مقابل نفت دقیقه ۸۸، هفته اول لیگ دقیقه ۷۸، هفته دوم دقیقه ۸۷، هفته پنجم دقیقه ۴۵، هفته هفتم دقیقه هفتاد، هفته نهم دقیقه ۸۱، بازی رفت با الاهلی دقیقه ۴۶، بازی برگشت با الاهلی دقیقه ۶۶، بازی رفت با الهلال دقیقه ۶۱ و در بازی امشب هم دقیقه ۶۷ تعویض شد. یعنی به‌غیر از بازی هفته‌های سوم، چهارم و ششم لیگ برتر، در همه بازی‌های دیگر پرسپولیس تعویض شد. البته این دلیل بر ضعف فنی مسلمان نیست و محسن که فوتبالی فانتزی ارائه می‌دهد، ضعف جسمی‌اش باعث می‌شود که تعویض شود. وگرنه اگر از بازی امشب مسلمان فاکتور بگیریم، محسن یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس است. ارسال هفت پاس گل در سیزده مسابقه نشان از آمادگی بالای مسلمان می‌دهد. مهندس پرسپولیس پنج تا از این هفت پاس گل را در لیگ برتر داده که منجر به صدرنشینی او در جدول پاس‌گل‌های لیگ شده است.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *