طرح جنگ ستارگان برای گوشی OnePlus 5T

شرکت وان‌پلاس دیروز مدل جدیدی از گوشی OnePlus 5T را به نمایش گذاشت. این شرکت پرچم‌دار فعلی خود را به مناسبت عرضه‌ی قسمت هشتم مجموعه‌ی جنگ ستارگان، تغییر داده است. گوشی OnePlus 5T Star Wars Edition دیروز در هندوستان رونمایی شد.

گفته شده که این گوشی افکت‌های صوتی و عکس‌های پس‌زمینه‌ی جنگ ستارگان دارد.

همانطور که می‌توانید در تصویر بالا ببینید، مدل جنگ ستارگان گوشی OnePlus 5T بدنه‌ای سفید دارد که لوگوی جنگ ستارگان در پشت آن به رنگ قرمز حک شده است. کلید خاموش کردن هشدارهای گوشی هم به رنگ قرمز درآمده، ولی جلوی این گوشی که صفحه نمایشی کم حاشیه دارد، کاملا سیاه است. گفته شده که این گوشی افکت‌های صوتی و عکس‌های پس‌زمینه‌ی جنگ ستارگان دارد.

از نظر ظاهری به جرات می‌توانیم بگوییم که مدل جنگ ستارگان OnePlus 5T از مدل‌های مشکی و قرمز آن بسیار زیباتر طراحی شده است.

قرار است که این گوشی، یک روز پس از اکران فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدایی» (Star Wars: The Last Jedi) وارد بازار شود. یعنی باید در روز ۱۶ دسامبر منتظر عرضه‌ی آن باشیم.

وان‌پلاس حرفی از قیمت گوشی نزده است. حتی مطمئن نیستیم که این گوشی خارج از هندوستان وارد بازار شود. با این حال، امیدواریم که وان‌پلاس این مدل از ۵T را عرضه‌ی جهانی کند، چون بدون شک طرفداران جنگ ستارگان از کنار آن به سادگی عبور نخواهند کرد.


تانی کال

برگرفته از Phone Arena

دیجی کالا مگ

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *