خانه ورزش اخبار ورزش عبداللهی: هیچ تیمی نمی‌تواند سمت سربازهای استقلال بیاید

عبداللهی: هیچ تیمی نمی‌تواند سمت سربازهای استقلال بیاید

0

نصرالله عبداللهی درباره اتفاقات تمرین روز گذشته  (یکشنبه) و شایعه اعتصاب بازیکنان گفت: به هیچ عنوان اعتصابی در کار نبود و بازیکنان به‌خاطر مشکلات مالی درددل کردند. آنها دنبال حق و حقوقشان هستند و خواسته بازیکنان غیرمنطقی نیست. در چند هفته گذشته هم باشگاه استقلال مجبور بود طلب بازیکنان خارجی را بدهد و همین موضوع باعث شد برای پرداخت حق و حقوق بازیکنان دچار مشکل شویم. امیدوار هستیم که این مشکلات به‌زودی برطرف شود.

وی در خصوص وضعیت استقلال در لیگ برتر تأکید کرد: باید واقع‌بینانه صحبت کنیم و قهرمان شدن استقلال در لیگ سخت است. البته اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم. در لیگ قهرمانان آسیا هم وضعیت خوبی داریم و قطعا از گروهمان صعود خواهیم کرد.

عبداللهی در مورد اینکه قرارداد شمار زیادی از بازیکنان استقلال در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید، گفت: استقلال تیم خوبی دارد و طبیعتا مهره‌هایی که مدنظر منصوریان هستند باید حفظ شوند. از طرفی کادر فنی طبیعتا برای تقویت تیم روی بازیکنان جدید هم نظر دارند و امیدوارم استقلال در فصل آینده تیم خوبی داشته باشد.

سرپرست تیم استقلال درباره صحبت‌های ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی که منصوریان را به عوام‌فریبی متهم کرده بود، خاطرنشان کرد: منصوریان حرف بدی نزد و نظرش را گفت. این را هم باید بگویم که بازیکنان سرباز استقلال در حال حاضر دانشجو هستند و تا چند سال دیگر هیچ تیمی نمی‌تواند به آنها نزدیک شود و اقدام به جذب این بازیکنان کند. ما مشکل خاصی با تراکتورسازی نداریم و اگر حرفی هم زده شده است منصوریان می‌تواند جواب دهد.

عبداللهی با اشاره به محرومیت سیدمهدی رحمتی اظهار داشت: دوستان بعد از دربی بلافاصله رأی دادند. مشابه همین اتفاقات در بازی سایپا و تراکتورسازی رخ داد که دروازه‌بان سایپا با چند بازیکن تراکتور درگیر شد، اما چرا حکمی صادر نکردند و رأی ندادند؟

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *