در ماه می ۲۰۱۷ ، اندی رابین خالق سیستم عامل اندروید، گوشی خود را با نام اسنشال فونEssential Phone معرفی کرد و بیان نمود که تا ۳۰ روز آینده، این دستگاه وارد بازار خواهد شد.
متاسفانه پس از گذشت ۳۰ روز، خبری از فروش اسنشال فون نشد و اندی رابین، دلیل این دیرکرد را سازگاری اپراتور ها با ایالات متحده اعلام کرد.
پیش فروش این دستگاه، پس از معرفی آن، به سرعت آغاز شد و در حال حاضر تنها به صورت انحصاری در ایالات متحده عرضه می شود.

در ادامه این مطلب ویژگی های این دستگاه را با جزئیات بیشتری بیان خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

یکی از ویژگی بارز اسنشال فون – Essential Phone – را شاید بتوان صفحه نمایش Edge to Edge نام برد، نمایشگری با حاشیه کم، که با یک ماژول واقعیت مجازی همراه می شود.

Essential Phone

عرضه اولین گوشی اندی رابین تا ماه آینده

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی می باشد که از نسبت تصویر ۱۹:۱۰، با رزولوشن ۱۳۱۲×۲۵۶۰ پیکسل برخوردار است.
جنس بدنه این دستگاه تیتانیوم و قاب پشت آن سرامیکی می باشد. همچنین محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ بر روی نمایشگر این گوشی نوظهور استفاده شده است.

عرضه اولین گوشی اندی رابین تا ماه آینده

از نگاه سخت افزاری، Essential Phone از چیپست ۸۳۵ اسنپدراگن با پردازنده هشت هسته ای و CPU 2.45 گیگا هرتز بهره برده است.  همچنین کارت گرافیکی ۵۴۰ آدرنو را در آن استفاده شده است.

سیستم عامل ۷ نوقا رابط کاربری آن است. رم داخلی این دستگاه ۴ گیگ است و حافظه ذخیره سازی آن ۱۲۸ گیگا بایت می باشد.

در قاب پشتی دستگاه دوربین دوگانه، با قابلیت عکس برداری به صورت رنگی و سیاه سفید، تعبیه شده که دارای رزولوشن ۱۳ مگا پیکسلی می باشد. گفتنی است دوربین ۸ مگا پیکسلی در جلو این دستگاه جایگیری شده است که به کمک یک ماژول می توان به صورت پانوراما  نیز عکسبرداری نمود.

عرضه اولین گوشی اندی رابین تا ماه آینده

باتری ۳۰۴۰ میلی آمپر ساعتی، برای اسنشال فون در نظر گرفته شده و حسگر اثر انگشت در بدنه پشتی دستگاه، جاسازی شده است.

با توجه به ویژگی های بالا، می توان گفت که گوشی نسبتا قدرتمندی، با بدنه ی مقاوم و طراحی منحصر به فرد در راه است.

البته باید اشاره کرد که وعده داده شده برای عرضه این دستگاه، و عدم اجرایی کردن آن، شروع خوبی برای این شرکت نوظهور نیست و ممکن است بسیاری از کاربران را نسبت به آینده این گوشی بی نظیر، نگران کند.
در حال حاضر، می توان اسنشال فون را با قیمت ۶۹۹ دلار، و در دو رنگ مشکی و سفید پیش خرید نمود که البته دو رنگ خاکستری و آبی آن نیز به‌زودی طراحی و تولید خواهد شد.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *