طبق آخرین گفته‌های استودیو سازنده بازی Project CARS 2، عملکرد این بازی بر روی کنسول ایکس باکس وان ایکس به طور قابل ملاحظه‌ای از دیگر کنسول‌ها برتر و بهینه‌تر است.

پس از معرفی رسمی کنسول ایکس باکس وان ایکس از سوی مایکروسافت، این سوال میان بسیاری از علاقمندان مطرح شده که آیا سازندگان و ناشران با توجه به مشخصات اغوا کننده‌ی کنسول میان نسلی ایکس باکس وان ایکس، وقت و هزینه خود را صرف ساخت عناوین مختلف و تحقیق و توسعه درباره این کنسول می‌کنند یا خیر؟

در این بین یکی از استودیو‌های بازی‌سازی، یعنی استودیو Slightly Mad که سابقه ساخت عناوین محبوبی همچون دو نسخه Need For Speed: Shift 1 & 2 و بازی Project Cars را در کارنامه دارد، یکی از استودیو‌هایی است که با صرف زمان و تحقیق درباره کنسول ایکس باکس وان ایکس، سعی دارد تا بهترین کارایی و عملکرد را از بازی Project CARS 2 دریافت کند.

کارگردان بازی آقای «استیون ویلجن» (Stephen Viljoen) ضمن تایید برتر بودن عملکرد بازی بر روی ایکس باکس وان ایکس نسبت به دیگر کنسول‌ها، در این باره گفت:

با این که نمی‌توانیم در نسخه‌های کنسولی Project Cars 2 تمامی جزئیات را با کیفیت بسیار بالا (Ultra) اعمال کنیم، ولی با این حال نسخه مربوط به ایکس باکس وان ایکس این عنوان به طور مشهود و قابل ملاحظه‌ای برتر از نسخه پلی استیشن 4 پرو است. ولی در بحث مقایسه با پی سی باز هم نسخه‌های کنسولی حرفی برای گفتن ندارند. چرا که رایانه‌های شخصی به پشتوانه سخت افزار قدرتمند خود قادر هستند تا بالاترین حد کیفیت را به راحتی و بر روی چندین مانیتور 4K اجرا کنند.

در انتها لازم به یادآوری است که بازی Project CARS 2 در تاریخ سی و یکم شهریور ماه (بیست و دوم سپتامبر) برای کنسول‌های نسل هشتم و پی سی منتشر خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *