خانه بازی اخبار عنوان وحشت بقای Darkwood منتشر شد

عنوان وحشت بقای Darkwood منتشر شد

0

Acid Wizard یک استودیوی مستقل است که در لهستان واقع شده و به تازگی، جدید ترین عنوان خود را که یک بازی در سبک وحشت بقا است، در دسترس بازی‌بازان قرار داده است. عنوان Darkwood به مدت ۴ سال است که در این استودیو در دست ساخت قرار دارد و حال، امروز اعلام شد که بازی برروی شبکه استیم برای عموم در دسرس قرار گرفته است.

همان طور که گفته شد، بازی Darkwood به تازگی منتشر شده و سازندگان به همین مناسبت، تریلر زمان انتشار بازی را عرضه کرده‌اند. Darkwood یک بازی وحشت بقای بالا به پایین است که شما باید در دنیای آزاد آن برای بقا یافتن نهایت تلاش خود را بکنید. در دنیای Darkwood، باید از زمانی که هوا روشن است نهایت استفاده را کرد و به جمع آوری وسایل و مواد لازم پرداخت. دنیای وسیع بازی دقیقا برای همین منظور طراحی شده تا در آن جست و جو کرده و لوازم مورد نیاز خود را بیابید؛ این لوازم ممکن است مواد غذایی، اسلحه یا حتی منابعی برای ساخت و ساز و ارتقای وسایل موجود باشد. با تاریک شدن هوا، همه چیز رنگ وحشت و ترس به خود می‌گیرد و این جا است که کار سخت بازی‌باز آغاز می‌شود. پیدا کردن پناهگاه، ساخت در ها و موانع و کار گذاشتن تله های مختلف در شب های ترسناک بازی، بسیار مهم است و باعث بقای شما تا صبح می‌گردد.

در دنیای بازی که به طور زنده و تصادفی در هر بار شکل می‌گیرد، شما می‌توانید با به دست آوردن امتیازات مختلفی، شخصیت خود را ارتقا دهید و کار خود را برای بقا یافتن، آسان تر سازید. این همه چیز نیست و طبق اطلاعات منتشر شده، در بازی انتخاب های بسیاری در پیش روی بازی‌بازان قرار خواهد گرفت. به چه کسی می‌توان در دنیای بازی اعتماد کرد؟ این موضوع را هیچوقت نمی‌توان به قطع گفت.

عنوان Darkwood هم‌اکنون برروی شبکه استیم و برای پلتفرم رایانه های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید از اینجا، وارد صفحه استیم بازی شوید و اطلاعات بیشتری در رابطه با Darkword به دست آورید.

شما می‌توانید در زیر، تریلر زیبای زمان انتشار بازی Darkwood را تماشا و دانلود نمایید:

……

دانلود ویدئو

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *