Aspyr Media امروز اعلام کرد که آن‌ها در حال پورت کردن عنوان تحسین شده و فوق‌العاده Civilization VI برای پلتفرم لینوکس هستند. قطعا با وجود موفقیت بی نظیر این سری بازی‌های استراتژی (مخصوصا نسخه ۶)، کاربران لینوکس منتظر تجربه این بازی هستند.

نایب رئیس Aspyr Media، اعلام کرد که واکنش‌ها برای محتوای ویژه الیزابت بسیار خوب و مشتاقانه بوده و تیم سازنده حتی تا الآن، هدایایی را نیز بابت کار برروی این پروژه دریافت کرده است.

این بازی با فاصله، پر تقاضا ترین عنوانی بوده است که طرفداران لینوکس از ما طلب کرده‌اند. علاوه بر خواسته‌ها و پیام های روزانه برای Sid Meier’s Civilization® VI، ما چندین بسته شکلات و عروسک‌های پنگوئن لینوکس را در دفتر کار هدیه گرفتیم. خوشحال هستم که بگویم ما Sid Meier’s Civilization® VI را به لینوکس می‌آوریم.

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد،Civilization VI در سال ۲۰۱۶ آن چنان خوب و فوق‌العاده عمل کرد که طرفداران بسیار این سری، بیشتر و بیشتر شدند و حال، کاربران لینوکس به شدت بازی را از سازندگان طلب کرده‌اند. عنوان Civilization VI هم‌اکنون برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و مک در دسترس است و سازندگان هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی برای لینوکس را اعلام نکرده اند اما از عبارت «به زودی» استفاده کرده‌اند.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *