خانه ورزش اخبار ورزش غفوری: فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان استقلال است

غفوری: فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان استقلال است

0

غفوری: فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان استقلال است

وریا غفوری پس از پیروز ی دو بر صفر استقلال مقابل نفت تهران، گفت: فشار روحی و روانی زیادی روی بازیکنان استقلال به خاطر گل نزدن است که خوشبختانه امروز با دو گلی که به ثمر رساندیم و کسب ۳ امتیاز این مسابقه کمی از این فشار کاسته شد اما اگر توپ‌هایمان تبدیل به گل می‌شد باید ۵-۶ گل می‌زدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا همین فشار باعث جاری شدن اشک‌هایش در دربی شد، گفت:‌ دقیقا همین طور است. شرایط‌مان در جدول خوب نبود و همانطور که دیدید تلاش زیادی در بازی کردم و در جریان مسابقه هم بغض کرده بودم که درنهایت بغضم ترکید. امیدوارم بتوانیم هواداران را راضی نگه داریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا قول می‌دهد شرایط تیم تغییر کند، گفت: نمی‌توانم از طرف بقیه بازیکنان قول بدهم اما قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا به مرز آمادگی مورد نظر برسم تا بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم. خوشبختانه نسبت به اوایل فصل شرایط بهتری دارم و بدشانسی‌ها و مصدومیت‌های فصل قبل هم تمام شده است. بازیکنان بزرگی در تیم هستند و همه با هم تلاش می‌کنیم تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. مطمئنم که در پایان فصل استقلال جایگاه خوبی خواهد داشت.

غفوری درباره اعتراض شدیدش به داور در جریان دربی و برخورد با داور مسابقه، گفت: من در آن صحنه خطایی نکردم و عصبانیتم به این خاطر بود که چرا داور خطا گرفت و کارت زرد هم داد که باعث شد عصبی شوم و ناخواسته برخوردی با داور داشته باشم. که همین جا عذرخواهی می‌کنم و می‌گویم قصد بی‌احترامی نداشتم.

وی در مورد دعوت از ۷ بازیکن استقلال به تیم ملی گفت:‌این موضوع می‌تواند به استقلال و به خصوص بازیکنان جوان کمک کند تا با حضور در اردوهای تیم ملی با یک مربی بزرگ کار کنند و با تجربه‌تر شوند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *