فصل دوم سریال Timeless قرار است بهتر و متفاوت باشد!

چند روز قبل با انتشار یک گزارش اعلام کردیم که اخیرا تعدادی از عوامل و بازیگران سریال Timeless با انتشار تصاویری از پشت صحنه تولید در صفحات اجتماعی خود خبر از آغاز ﻓﯿﻠﻢبرداری فصل جدید داده اند، با این حساب اکنون می دانیم که تولید فصل دوم به تازگی آغاز شده و قرار است در یکی از روزهای هنوز نامعلوم سال ۲۰۱۸ میلادی روی آنتن NBC برود. اگر به یاد داشته باشید در آخرین روزهای اردیبهشت ماه بود که شبکه NBC به طور رسمی اعلام کرد این درام سفر در زمانی لغو شده و دیگری خبری از فصل دوم نخواهد بود.

خبر لغو شدن سریال برای بسیاری از طرفداران غیرمنتظره بود چون اصلا به لغو شدن این سریال فکر نمی کردند. اما برای بعضی مخاطبین کاملا قابل انتظار بود چون فصل نخست عملکرد چندان خوبی از خودش نشان نداد و در کسب امتیاز موفق نبود. امـا در هر حال، تنها چند روز بعد از انتشار خبر لغو در کمال تعجب شبکه NBC تغییر نظر داد و تایید کرد که Timeless برای فصل دوم تمدید شده و و گفته شد که قرار است در یکی از روزهای سال ۲۰۱۸ روی آنتن برود. این احتمال وجود دارد که در تابستان سال آینده موفق به تماشای فصل دوم ۱۰ اپیزودی سریال سفر در زمانی NBC شویم اما هنوز توسط خود شبکه تایید نشده است.

اما یک سوال بزرگ: سازندگان سریال از عملکرد ضعیف فصل نخست درس خوبی گرفتند و حالا قرار است یک فصل متفاوت بسازند؟؟ جواب ما به این سوال مثبت است. ﺍﺑﯿﮕﯿﻞ ﺍﺳﭙﻨﺴﺮ در تازه ترین صحبت هایش اطلاعاتی جالب در مورد فصل دوم Timeless فاش کرد. او گفت که: “قرار است بیشتر از آنچه درباره فصل ۱ دوست داشتید باشد و برخی از تغییرات آن واقعا جالب است.” ﺍﺑﯿﮕﯿﻞ در ادامه گفت: “ما قرار است عمیق تر وارد تاریخ شویم، لوسی قرار است با این حقیقت که مادرش یک سوپر بدجنس است سر و کله بزنـد. لوسی واقعا رشد خواهد کرد. لوسی فصل اول اتفاق هایی برای او رخ داد ‘اوه خدای من، ماشین های زمان! مسافرت در زمان’ و او سعی داشت همه چیز را با هم حفظ کند. او شخصیت خیلی واکنش پذیر و حساسی بود، و فکر می کنم قرار است شخصیت فعال تری در اتفاق هایی که طی فصل دوم رخ می دهد باشد …

فصل دوم سریال Timeless قرار است بهتر و متفاوت باشد!

اگر به یاد داشته باشید فصل نخست این سریال از جایی آغاز شد که شروری به نام فلین (با نقش آفرینی Goran Visnjic) با دزدیدن یک ماشین سفر در زمان سعی داشت انتقام مرگ خانواده اش به دست یک سازمان بزرگ به نام ریتنﻫﺎﻭﺱ را بگیرد. بعد از انجام این سرقت یک گروه سه نفره، شامل یک تاریخدان به نام لوسی، یک سرباز وفادار به نام وایات (Matt Lanter) و دانشمندی باهوش به نام روفوس (Malcolm Barrett)، تشکیل شد تا با کمک هم جلوی نابود شدن تاریخ را بگیرند. اما زمانـی که فصل نخست Timeless به پایان راه رسید متوجه شدیم هنوز سوال های بی جواب زیادی باقی مانده که برای رسیدن به پاسخ آنها بایـد در وقایع فصل دوم کاوشی دقیق داشته باشیم.

به همین دلیل از همان ابتدا ساخت فصل دوم کاملا الزامی بود. حال اطمینان داریم که در این فصل سازمان مخوف ﺭﯾﺘﻦﻫﺎﻭﺱ (Rittenhouse) حضور درخشان تری خواهد داشت و از آنجا که همواره در تلاش برای تغییر تاریخ به نفع خودش بوده است، لوسی و تیمش باید برای نابودی آن خیلی جدی تر اقدام کنند. از طرفی لوسی به تازگی متوجه شده که مادرش یکی از اعضای مهم این سازمان است و تاکنون همه چیز را مخفی نگه داشته و حال او باید با این ارثیه خانوادگی به جدال بپردازد.

سریال Timeless در سال ۲۰۱۸ به شبکه NBC باز میگردد.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *