فصل ششم Arrow: الیور هنوز امیدوار است کمی رستگاری در بلک سایرن پیدا کند!

ﮐﯿﺘﯽ ﮐﺴﯿﺪﯼ طی پنج فصل نخست سریال پرطرفدار و هیجان انگیز Arrow (کماندار) شبکه تلویزیونی The CW با شخصیت لارل لنس، قناری سیاه و یکی از بهترین دوستان الیور شناخته می شد، امـا حالا او بعنوان بلک سایرن شرور در سریال ظاهر می شود که همه چیز را برای تیم اَرو مشکل کرده است؛ موقعیتی که الیور کوئین (با نقش آفرینی Stephen Amell) فکر می کند ممکن است به رستگاری بلک سایرن منتهی شود. لارل لنس اگر به یاد داشته باشید از ابتدا قناری سیاه نبود، او در فصل های نخست بعنوان یک وکیل معمولی و بعدها بعنوان یک دادستان حامی گرین ارو در سریال حضور داشت، در همان زمان بود که خواهر او سارا (Caity Lotz) بعنوان قناری سیاه پا به خیابان های استار سیتی گذاشت و معمول شد آنطور که تصور می شد او نمرده است. اما بعد از اینکه سارا از قناری سیاه بودن کناره گیری کرد، به اعتبار او لارل لباسش را پوشید و تصمیم گرفت راهش ادامه دهد و میراث این شخصیت را گرامی بدارد که حقیقتا تمام تلاش خودش را کرد، اما متاسفانه در همین راه جان باخت و تبدیل به یک نماد امید برای مردم شهرش شد، و حالا این جایگاه به داینا درک (با نقش آفرینی Juliana Harkavy) رسیده است.با توجه به اینکه معلوم شد مرگ لارل نسبت به هر کدام از چندین مرگ خواهرش پایدارتر است، خانم ﮐﺴﯿﺪﯼ با شخصیت دیگری دوباره به سریال بازگشت؛ این بار با نسخه زمین-۲ لارل لنس که در واقع یک فراانسان شرور است، که جز در ظاهر هیچ شباهتی به همتای مرحوم خودش ندارد، مخصوصا در رابطه با عدالت. به همین دلیل برای الیور، پدر لارل و بقیه بچه های تیم خیلی سخت است که بخواهند به این همتای شرور نزدیک شوند، چون آنها یک شخص کاملا متفاوت را پشت صورتی آشنا مشاهده می کنند که تحمل آن اصلا راحت نیست. با این وجود الیور امیدوار است بلک سایرن در عمق وجودش شباهت هایی به لارل داشته باشد و همواره تلاش می کند به او یادآوری کند چطور خوب باشد. با اینکه تاکنون فایده ای نداشته، ظاهرا او همچنان امیدوار است.
استیون امل، بازیگر نقش الیور کوئین در تازه ترین مصاحبه اش اشاره ای داشته به بلک سایرن، و امیدواری الیور برای یافتن چند قطره رستگاری در این شخصیت. امل درباره رابطه سایرن و گرین اروی سابق گفت: “از زمانی که آخرین بار آنها را دیدیم چیزی تغییر نکرده است. الیور و او در آخرین بخش [از فصل ۵] واقعا تعامل نزدیکی نداشتند، با وجود اینکه سایرن یکی از اعضای مهم تیم چیس (پرومتئوس) بود. اما این تعامل زمانی که ما در فصل ۵، اپیزود ۱۰ او را به زندان نمی اندازیم بیشتر است؛ ما تلاش می کنیم او را نزدیک نگه داریم تا ببینیم ذره ای از لارل درون او هست یا نه — اجازه می دهیم تا برای یافتن آن تلاش کنند. من فکر می کنم که [الیور] احساس می کند هنوز راهی باشد، با وجود این حقیقت که او در سال جاری کارهای بسیار عجیبی انجام می دهد …”

فصل ششم Arrow

برای اَرو پیدا کردن راهی جهت احیای بلک سایرن خودش یک کار بزرگ محسوب می شود، مخصوصا با توجه به اینکه او در این فصل، همانطور که امل گفت مشغول انجام یک سری کارهای عجیب و البته وحشتناک است. اما رابطه الیور با اسلید ویلسون آن هم با توجه به گذشته تاریکی که دارد، در واقع یک نشانه است که او صبور و خواستار این است تا دشمنانش راه خودشان را به سوی رستگاری پیدا کنند و به سوی او بازگردند. البته تا اینجا لارل زمین-۲ هیچ علاقه ای به قهرمان یا حتی خوب بودن نشان نداده است، ولی هنوز اتفاق خاصی نیافتاده و فرصت زیادی برای رستگار شدن باقی مانده است.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *