در حالی که طرفداران سری فیلم‌های Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای» در انتظار اکران قسمت هشتم این مجموعه یعنی Star Wars: The Last Jedi «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» هستند، استودیوی «لوکاس فیلم» در حال برنامه‌ریزی برای آغاز تولید فیلم Star Wars: Episode IX «جنگ‌های ستاره‌ای: قسمت نهم» هستند و بناست که مراحل فیلمبرداری آن از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

حدود هفت ماه دیگر اکران فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» آغاز خواهد شد؛ استودیوی «دیزنی» تصمیم دارد تا قسمت سوم این سه‌گانه جدید را به کارگردانی کالین ترورو (Colin Trevorrow) در ماه می ۲۰۱۹ به روی پرده ببرد به همین مناسبت شایعات زیادی در باب زمان آغاز تولید این پروژه در سطح اینترنت پخش شده است. برخی از منابع خبر از آغاز تولید «جنگ‌های ستاره‌ای: قسمت نهم» از فصل تابستان داده‌اند اما اینطور که پیداست این گزارشات نادرست هستند. ترورو و تیم تولیدش مدت کوتاهی پس از آغاز اکران فیلم «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» و از اوایل سال آینده میلادی وارد چرخه تولید فیلم مورد بحث خواهند شد.

در شماره جدید مجله «Vanity Fair» اطلاعات جدیدی در خصوص پروژه «جنگ‌های ستاره‌ای: قسمت نهم» منتشر شده است. بنابراین این اطلاعات، فیلمبرداری این پروژه از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود که پرنسس لیا با هنرنمایی کری فیشر (Carrie Fisher) نقش مهمی در این فیلم داشته باشد، اما با فوت ناگهانی وی در سال گذشته استودیوی «لوکاس فیلم» مجبور به تغییر برنامه‌های خود شد.

سه نسخه جدید از سری محبوب «جنگ‌های ستاره‌ای» یعنی «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای»، Han Solo «هان سولو» و «جنگ‌های ستاره‌ای: قسمت نهم» به ترتیب از روزهای جمعه ۲۴ آذر (۱۵ دسامبر ۲۰۱۷)، جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ (۲۵ می ۲۰۱۸۸) و جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ (۲۴ می ۲۰۱۹) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.

توسط مهرداد میرشاهی

پردیس گیم” btnsize=”small” bgcolor=”#c3c3c3″ txtcolor=”#222″ btnnewt=”1″]گیمفا[/btn]

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *