هر چند که هنوز فصل سوم سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) از طرف شبکه ی اچ بی او چراغ سبز نگرفته است ولی گزارش شده است که فیلمنامه ی حداقل دو قسمت از آن توسط خالق سریال یعنی نیک پیزولاتو برای ساخت احتمالی نوشته شده است. این سریال حدود دو سال است که از صفحه ی تلویزیون به دور بوده است و پخش نشده است ولی اینطور به نظر می رسد که در حال آماده شدن برای فصل سوم می باشد. علاوه بر این، گزارش ها حاکی از این است که نویسنده ی برنده ی جایزه ی امی، دیوید میلش برای همکاری با پیزولاتو آماده است. دیوید میلش بیشتر برای نویسندگی و خلق سریال NYPD Blue و Deadwood و luck شناخته می شود.

با این حال، اگر قصد ادامه ی سریال را داشته باشند، انتظار نمی رود که میلش به عنوان مدیر اجرایی فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی باشد. فصل اول سریال رتبه بندی موفقی داشت اما فصل دوم از شرایط آنچه که منتقدان فکر می کنند، رنج می برد. متیو مک کانهی نیز که در فصل اول سریال نقش آفرینی کرده بود، از تمایلش برای به تصویر کشیدن دوباره ی نقشش گفته بود. خالق سریال تا سال ۲۰۱۸ با شبکه ی اچ پی او قرارداد دارد. در حال حاضر او به همراه رابرت دوانی جونیور در حال توسعه ی یک سریال پری میسون می باشد.

در جولای سال ۲۰۱۶، مدیر برنامه ریزی شبکه، کیسی بلویز در مورد فصل سوم احتمالی سریال کاراگاه حقیقی صحبت کرده بود. او بیان کرده بود:

“شبکه و خالق سریال، هر دو برای یک فصل دیگر گشوده هستند. من فکر نمی کنم که نیک این کار را انجام بدهد و به سراغ یک پروژه ی دیگر برود. اگر کس دیگری قرار است تحت نظارت نیک آن را بنویسد، ما با آغوش باز پذیراییم. این یک اثر ارزشمند است، این هنوز کهنه نشده است، فقط ما هنوز برای فصل سوم اقدامی نکرده ایم.”

فصل اول سریال با بازی متیو مک کانهی و وودی هارلسون و فصل دوم آن با حضور وینس وون، کالین فارل و ریچل مک آدامز بود.

بیاتومگ

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *