فیلم Lady Bird، بهترین فیلم تاریخ Rotten Tomatoes

به دست آوردن امتیاز ۱۰۰% از سایت Rotten Tomatoes کار راحتی نیست. با تعداد بسیار زیادی نقد و بررسی، حتی بهترین فیلم ها نیز نمی‌توانند به این نمره دست پیدا کنند و معمولا یک یا دو درصد کم می‌آورند. البته این کار برای فیلم های مستقل راحت تر است اما این کار برای فیلم هایی که به صورت جهانی عرضه می‌شوند تقریبا غیر ممکن است.

برای همین است که به دست آوردن نمره ۱۰۰% توسط فیلم Lady Bird از Greta Gerwig کار بزرگی است و این فیلم حالا لقب بهترین فیلم تاریخ وبسایت Rotten Tomatoes را با خود یدک می‌کشد. در حال حاضر ۱۶۴ نقد برای این فیلم ثبت شده است که تمامی آن ها نمره کامل را دارند. رکورد قبلی در دست انیمیشن Toy Story 2بود که دارای ۱۶۳ نقد با نمره کامل و ۱۰۰% بود.

آیا این به این معنی است که Lady Bird بهترین فیلم تاریخ است؟ نه، چرا که رده بندی آثار هنری به این شکل عمل نمی‌کند. این موضوع به این معنی است که تمامی منتقدان معتقدند که این فیلم یک اثر خوب است، و این می‌تواند باعث موفقیت این فیلم شود. این فیلم از حالا تبدیل به یک اثر بسیار موفق شده و توانسته ۱۰ میلیون دلار فقط از ۷۹۱ سالن نمایش به دست بیاورد و مطمئنا جزو یکی از اصلی ترین مدعیان امسال خواهد بود.

تانی کال

آریافیلم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *