لوگوی جدید نمایشگاه E3 در سال 2018

همانطور که عنوان خبر کاملا گویای همه چیز است، امروز با خبر شدیم که مسئولان برگزاری اولین و مهم‌ترین رویداد گیمینگ جهان، یعنی نمایشگاه E3 در سال آینده میلادی لوگوی جدیدی را برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌اند و بدین ترتیب E3 صاحب لوگوی جدیدی خواهد شد.

بالاخره قرار است که پس از سال‌ها شاهد تغییراتی در لوگوی نمایشگاه محبوب و پرطرفدار E3 باشیم و باید با لوگوی خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی این رویداد خداحافظی کنیم. در لوگوی جدید این نمایشگاه به گفته مسئولان برگزاری این رویداد یعنی موسسه The Entertainment Software Association، از همان رنگ‌های همیشگی و آشنای قرمز و زرد استفاده شده است و تغییرات صورت گرفته در راستای مدرن‌تر شدن لوگو و همگام شدن با آیکون‌های معمول برنامه‌ها، شرکت‌ها و برند‌های این روز‌ها صورت گرفته است.

نمایشگاه E3 سال آینده میلادی در تاریخ 22 لغایت 24 خرداد ماه سال 1397 (12 تا 14 ماه ژوئن 2018) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر لس آنجلس که واقع در ایالت شرقی کالیفرنیا ایالات متحده است برگزار خواهد شد. هر چند که چند سالی است که زمزمه‌هایی از جا به جایی مکان برگزاری نمایشگاه E3 به گوش می‌رسد، اما تاکنون برگزاری نمایشگاه سال 2019 در شهر لس آنجلس قطعی است و پس از آن باید دید که مسئولان برگزاری این رویداد بین‌المللی چه فکری به حال آن خواهند کرد.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

گیم شات

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *