معرفی شدن یک لیگ جدید هم برای ورزش فوتبال و هم برای بازی رایانه ای فوتبال یک مساله ی مهم است. با اخبارآمدن لیگ دسته ی سوم آلمان به FIFA 18  این اولین نبرد EA کانادا، در رقابت برای کسب مجوز بزرگ فصل جدید می باشد .

نشریه ی بسیار معتبر فوتبالی کیکر در گزارشی بیان کرده است که  ” معامله بین فدراسیون فوتبال آلمان DBF و الکترونیک آرتز EA به سرانجام رسیده و قرارداد منعقد شده است و فقط اعلام عمومی آن تا بحال انجام نشده است.

لیگ جدید FIFA 18

Christian Mittweg، خبرنگار نشریه کیکر می نویسد : “خبر خوب برای طرفداران Unterhaching SpVgg و  Karlsruhe SC و ۱۸ تیم و باشگاه دسته ی سوم آلمان، این است که لیگ دسته سوم آلمان در FiFa 2018 معرفی خواهد شد.”

در بخش جدیدی از شبیه ساز فوتبال ، طرفداران این باشگاه ها برای اولین بار می توانند باشگاه های مورد علاقه خود را تشویق کنند و در حالت  career mode به شکار جام ها بپردازند.

در حالی که وسواس توجه به اخبار لیگ برتر ممکن است این اخبار را از دیده ها پنهان کنند و از توجه به آنها کم شود، اما مهم است بدانیم که این سری از تیم ها یکی از بیشترین درخواست ها را داشته اند. یک نظرسنجی در مورد بازی نشان داده است که لیگ دسته سوم به عنوان محبوب ترین لیگ جدید در FIFA 18 با بیش از ۲۳۰،۰۰۰ رای شناخته شده  که با فاصله اندکی از لیگ های دسته اول هند و چین قرار گرفته است.

تیم های این سطح عبارتند از : Hansa Rostock، Mittweg – Unterhaching و Karlsruhe که تماما زمان زیادی را در بالای جدول آلمان سپری کرده اند.

فیفا ۲۰۱۸ در تاریخ ۲۹ سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

بازی سنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *