کنسول Xbox Scorpio اواخر امسال منتشر می‌شود و با توجه به قدرت فوق‌العاده این کنسول، بسیاری معتقد هستند سونی نیز در آینده نزدیک کنسول نسل بعدی خود یعنی PS5 را منتشر می‌کند. اما دیدگاه آقای “مایکل پکتر” تحلیلگر مشهور بازی‌های ویدئویی در این مورد چیست؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameTransfers، آقای پکتر معتقد است که کنسول اسکورپیو کاملا مشابه PS4 Pro است و نمی‌توان آنرا نسل بعدی دانست:

“من فکر می‌کنم اسکورپیو کاملا بر مبنا قوانین و منطق PS4 Pro ساخته می‌شود و همگام‌سازی کاملی با تمامی عناوین Xbox One دارد. بازی‌ها نیز بر روی دیسک‌های جدا منتشر نمی‌شوند و در دیسک پشتیبانی از هر دو نسخه تعبیه شده و زمانی که شما از دیسک استفاده می‌کنید، متناسب با اینکه کنسول شما Scorpio/Pro یا PS4/XO است یک نسخه برای شما اجرا می‌شود. من فکر می‌کنم چیزی که شما خواهید دید این است و از دید من مشکلی هم در آن وجود ندارد”

ایشان در ادامه افزود که نباید در آینده نزدیک منتشر PS5 باشیم:

“مایکروسافت اسکورپیو را به عنوان جانشین Xbox One در نظر ندارد بلکه با آن به دنبال ارتقا Xbox One است، شبیه کاری که سونی با PS4 Pro انجام داده است. بنابراین سونی تا سال 2018 هیچ سخت‌افزاری جدیدی برای مقابله با اسکورپیو عرضه نمی‌کند. اما پس از آن احتمال اینکه در سال 2019 یا 2020 شاهد PS5 باشیم وجود دارد، Xbox بعدی نیز شاید در 2020 منتشر شود یعنی فکر می‌کنم روند و سیر سه ساله عرضه کنسو‌ل‌ها ادامه‌دار باشد و این الگو جدید بازار کنسولی برای مقابله با سرعت پیشرفت سخت‌افزار است”

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *