با توجه به اینکه PS4 و Xbox One در چرخه عمر خود به بلوغ رسیده‌اند، تمرکز این صنعت، طرفداران و رسانه‌ها برروی مسیری است که Sony و Microsoft می‌خواهند برای سال‌های پیش‌رو در نظر گرفته‌اند و توجه زیادی هم به گزینه‌هایی که آن‌‌‌‌ها برای انتظارات بازیکنان در دسترس قرار می‌دهند می‌شود. موضوع عناوین انحصاری یا محتوای انحصاری که هر یک از کنسول‌ها آن‌ها را دارند، طی سال‌های اخیر پا بر جا بوده و مایکل پکتر به تازگی در این رابطه صحبت کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، طی مصاحبه‌ای که Gamingbolt با مایکل پکتر تدارک دید، او راجع به محتوای انحصاری زمانی کنسول‌های PS4 و Xbox One بحث کرد که به یکی از فاکتورهای اصلی خریداران برای انتخاب کنسول تبدیل شده است.

مایکل پکتر ابتدا در رابطه با محتوای انحصاری موقتی که کنسول PS4 به لطف بازی‌های ترد پارتی فراهم کرده، صحبت نمود:

این یک حقه خوب در بازار است. بگذارید بگوییم مثلا اولین DLC بازی Call of Duty به مدت 30 روز زودتر برای PS4 عرضه می‌شود و اگر شما Xbox One داشته باشید و دوستان‌تان هم همین‌طور، پس چنین چیزی اهمیتی ندارد زیرا با دارندگان PS4 بازی نمی‌کنید بنابراین همزمان با دیگر علاقه‌مندان Xbox، آن DLC را دریافت خواهید نمود.

پکتر در ادامه گفت محتوای انحصاری موقت برای بازی‌های ترد پارتی تاثیر قابل توجه‌ای در بازار ندارد و برروی تصمیم کسانی که هنوز کنسول نخریده‌اند، اثرگذار نیست.

اما در بخش دیگری از مصاحبه، این تحلیل‌گر از نقش بازی‌های انحصاری صحبت کرد و گفت عنوانی وجود دارد که تاکنون افرادی آن را خریده‌اند و می‌تواند اثر بزرگی برروی فروش Xbox One داشته باشد. این بازی، PlayerUnknown’s Battlegrounds است:

یک بازی انحصاری که آن را فراموش کرده‌ایم و مشخصا انحصاری زمانی هم به حساب می‌آید، PlayerUnknown’s Battlegrounds است. نمی‌دانم قیمت آن چقدر خواهد بود اما فکر می‌کنم 30 یا 40 دلار هزینه داشته باشد اما معتقدم اکثر بازی‌های ژاپنی PS4 را از نظر فروش شکست می‌دهد و احتمالا تا تعطیلات در انحصار Xbox می‌ماند و سپس در سال آینده برای PS4 معرفی می‌شود اما به فروش Xbox One کمک می‌کند. این بازی فوق‌العاده است و نمی‌توانم برای عرضه آن برروی کنسول‌ها صبر کنم.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *