For Honor به عنوان یکی از سوپرایزهای Ubisoft در E3 2015 معرفی شد و حالا فقط یک ماه تا انتشار بازی زمان باقی مانده است. به لطف تصویر لیک شده، مشخص شده که Ubisoft در For Honor نیز برنامه دارد همان استراتژی‌ای را برای محتوای دانلودی بازی پیاده کند، که در Rainbow Six: Siege اجرایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamerant، تصاویر لیک شده در فروشگاه آنلاین Ubisoft، تصادفا محتویات سیزن‌پس For Honor را شرح دادند. این تصاویر در حال حاضر پاک شده‌اند، اما طرفداران مشتاق بازی، قبل از پاک شدن تصاویر آن‌ها را ذخیره کردند. دارندگان سیزن‌پس بازی پکیج روز اول (Day One) دریافت می‌کنند که شامل 3 عدد Scavenger Crate، یک Sunbeam Emote، یک نشان (Emblem) مخصوص و دیگر محتویاتی که در آینده اعلام می‌شوند، خواهد بود.

به علاوه، دارندگان سیزن‌پس به محتویات Deluxe Edition نیز دسترسی خواهند داشت. نسخه‌ی Deluxe بازی شامل 3 کلاه‌خود ویژه برای هر یک از سه گروه بازی، یک افکت دودی ویژه برای تمام‌کننده‌ها، نشان‌های ویژه نسخه Deluxe و وضعیت قهرمان (Champion Status) برای 7 روز، خواهد بود. در حال حاضر Ubisoft اعلام نکرده است که وضعیت قهرمان چه سودی برای بازیکنان خواهد داشت، اما خیلی‌ها حدس زده‌اند که این وضعیت باعث می‌شود که در انتهای هر بازی، Scrap بیش‌تری دریافت کنید.

بزرگ‌ترین رونمایی احتمالی این است که Ubisoft برنامه دارد به مرور زمان 6 چنگجوی جدید به بازی اضافه کند. مانند Rainbow Six: Siege دارندگان سیزن‌پس 7 روز زودتر به این جنگجوها دسترسی پیدا می‌کنند. با در نظر گرفتن اینکه پیش از این تایید شده بود همه‌ی محتویات دانلودی For Honor رایگان خواهند بود، احتمالا طرفدارن بازی باید مقدار زیادی پول درون بازی برای آزاد کردن این جنگجوها، خرج کنند.

For Honor در تاریخ 14 فوریه 2017 (26 بهمن) برای PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *