محدودیت عرضه تلفن هوشمند منعطف آینده سامسونگ

تاکنون با شایعات فراوانی پیرامون تلفن هوشمند منعطف سامسونگ رو به رو شدیم که هر یک اطلاعاتی مربوط به این گوشی هوشمند را افشا می کردند. حال به نظر می رسد با اخباری منفی درباره این گوشی هوشمند هیجان انگیز شرکت کره ای رو به رو هستیم.

گوشی هوشمند گلکسی X به تازگی تاییدیه Bluetooth SIG کره جنوبی را دریافت کرد و شایعه شد در نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس سامسونگ به معرفی آن خواهد پرداخت.

نمایشگاه موردبحث در ماه ژانویه برگزار می شود و گفته شده با مشخصات یک پرچمدار معرفی خواهد شد. براساس گزارش های اشکار شده، سامسونگ تنها سالانه ۱۰۰ هزار دستگاه گلکسی X تولید خواهد کرد و این یعنی محدودیت کاملی در عرضه آن وجود دارد.

به نظر می رسد در سال نخست با توجه به تولید دشوار گلکسی X سامسونگ نمی خواهد به عرضه انبوه و سراری گلکسی X بپردازد. پیشتر نیز گزارش ها به این موضوع اشاره داشتند و بیان کردند کره ای ابتدا نمونه اولیه گلکسی X را معرفی می کنند و سپس به سمت نسخه اصلی خواهند رفت.

انتظار می رود در ابتدا انحصاری بازار کره جنوبی قرار گیرد و سپس به برخی بازارهای منتخب نیز وارد شود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر درباره آن باید منتظر ماند.

تانی کال

آی تک

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *