خانه بازی اخبار مدس میکلسن در HideoTube بعدی کوجیما حاضر خواهد بود

مدس میکلسن در HideoTube بعدی کوجیما حاضر خواهد بود

0

به نظر می‌رسد که مدس میکلسن (Mads Mikkelsen) در جدیدترین برنامه‌ی هیدئوتیوب (HideoTube) هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) حضور خواهد داشت. در این برنامه شاهد حضور توسعه دهندگان و طراحان بازی‌های ویدئویی ژاپنی خواهیم بود که به بیان نظرات خود پیرامون بازی‌های ویدئویی و فیلم‌های سینمایی خواهند پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

هیدئو کوجیما، حضور میکلسن را در جدیدترین هیدئوتیوب خود با انتشار متنی در توییترش اعلام کرد. در این توییت آمده است:

برای #هیدئوتیوب‌ی که اوایل ماه فوریه منتشر خواهد شد، آماده باشید. همانطور که [در تصویر] مشاهده می‌کنید، این بار ما مهمان ویژه‌ای داریم… آیا آماده هستید؟

کوجیما و میکلسن، اخیراً در ژاپن با یکدیگر دیدار داشته‌اند و به انجام کارهایی نظیر عکس برداری، صرف غذا، بازدید از مناطق مختلف و قطعاً گفتگو پیرامون پروژه‌ی Death Stranding، پرداخته‌اند.

جدیدترین سری برنامه‌ی هیدئوتیوب در دفتر جدید استودیوی Kojima Productions ضبط شده است و در مرحله‌ی مونتاژ تصویر و تدوین قرار دارد. با توجه به حضور میکلسن در این برنامه، احتمالاً شاهد نشر جزئیات جدیدی پیرامون بازی مورد انتظار Death Stranding خواهیم بود. همانطور که مطمئناً اطلاع دارید، میکلسن در جدیدترین ساخته‌ی کوجیما ایفای نقش خواهد کرد.

جهت توضیحات تکمیلی باید به این نکته اشاره کنیم که HideoTube نام کانال رسمی هیدئو کوجیما در سرویس اشتراک گذاری ویدئو یوتیوب (YouTube) است که وی در آن به انتشار ویدئوهایی پیرامون پروژه‌ها و علایقش می‌پردازد.

بازی Death Stranding در تاریخ نامشخصی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *