مراحل ساخت بازی Mass Effect: Andromeda در نهایت به اتمام رسید. استودیو بایوور با انتشار تصویر طلایی از شخصیت الک رایدر در صفحه توییتر این مورد را تایید کرد و بالاخره بعد از نزدیک به پنج سال این استودیو وظیفه خود در قبال ارائه یک ماجراجویی جدید برای عاشقان این سری به انجام رساند.

این اثر بسته الحاقی نخواهد شد ولی با این حال بایوور با ارائه محتواهای اضافه به پشتیبانی از آن ادامه خواهد داد. از طرفی اعلام شد که با به پایان رسیدن مراحل ساخت این بازی به شدت مورد انتظار در نهایت اکثر اعضای استودیو به یک مرخصی که شایسته آن نیز هستند رفته‌اند.

مراحل ساخت بازی مس افکت آندرومدا به پایان رسید.

بایوور (bioware@)

در جدیدترین اخبار بازی، دیروز با انتشار ویدیویی اعلام شد که ناتالی دورمر، بازیگر نقش مارگری تایرل در سریال Game Of Thrones قرار است وظیفه صداپیشگی شخصیت Dr. Lexi T’Perro در بازی Mass Effect: Andromeda را داشته باشد. به این ترتیب، دورمر در کنار گنثین آنتونی (Gethin Anthonyy)، دومین بازیگری از این سریال محسوب می‌شود که به تیم صداپیشگان بازی Mass Effect: Andromeda پیوسته است.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD1080p

از طرفی بایوور با عمل به وعده‌ی خود ویدیوی جدیدی از بازی نقش‌ آفرینی Mass Effect: Andromeda را با محوریت سلاح‌ها، مبارزات و مهارت‌ها منتشر کرد.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p | دانلود با رزولوشن 1080p

طبق صحبت‌های تهیه کننده بازی Mass Effect: Andromeda، این بازی بیشتر بر پایه کشف و ماجراجویی است تا المان‌های یک بازی جهان‌باز. از سویی مدتی پیش تصاویر جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شده که در آن شخصیت‌های اصلی و مکمل دیده می‌شوند. استودیو بایوور اعلام کرده که کوئست‌های فرعی بازی Mass Effect: Andromeda همگی معنی‌دار هستند.

Zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *