از آنجا که صنعت گیمینگ و ورزش های الکترونیک در دنیا روزانه درحال پیشرفت و ترقی بوده و گیمرهای ایرانی نیز از استعداد، مهارت و پتانسل خوبی بهره مند هستند، iCG در فصل جدید برنامه های گیمینگ خود در سدد است تا سرعت رشد و مهارت بازیکنان ایرانی را ارتقاء بخشد و با برنامه ریزی های منظم تر از گذشته در این عرصه همراه گیمرها قدم بردارد.
در فصل جدید فعالیت ها بیشترین تمرکز بر روی کشف استعداد های برتر و کمک و حمایت گیمر ها بوده که مهمترین هدف iCG در وهله نخست برنامه ریزی جهت ایجاد مسابقات مدون در فصول آتی می باشد.

مسابقات دوره های پیشین، هدفی جز مشخص شدن و اعلام نفرات/تیم های برتر و اهدای جوایز در پی نداشت ولیکن نتایج مسابقات فصل زمستان iCG و دوره های آتی آن، متفاوت از رقابت های گذشته خواهد بود.به همین منظور تمامی گیمرهای علاقه مند به ورزش های الکترونیک(eSports) می بایست با برنامه ریزی دقیق تر و پشتکاری بیشتر از سابق در مسابقات حضور پیدا کنند تا نتایج مورد قبولی از مسابقات حاصل شود.لازم به ذکر است که iCG جهت حضور و رضایتمندی علاقه مندان در این رقابت ها، همانند دوره‌ی قبل ثبت نام “رایکان” (در بازه زمانی محدود) در برنامه خود قرار داده که مخاطبین می تواند با استفاده از این فرصت شانس خود را برای رقابت و کسب عنوان قهرمانی امتحان کنند.

این دوره از مسابقات با همکاری و حمایت برندهای بزرگ گیمینگ همچون MSI، GREEN و GRIFFIN همراه بوده که از طرف حامیان مسابقات به تیم های برتر هر رشته در مجموع مبلغ بیش از 4,000,000 تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد. (جمع جوایز بیش از 8,000,000 تومان برای هر دو رشته می باشد)

در فصل زمستان 95 مسابقات فقط بر روی پلتفرم PC و در رشته های زیر برگزار می شود:

•    DotA 2 (5vs5
•    League Of Legends EU West (5vs5

تقویم مسابقات بازی‌های رایانه‌ای iCG فصل زمستان 95

بهمن ماه 1395

13و14: ثـبت نـام رایــگان در مســابقات هـر دو رشـــتـــه
15: ادامه ثبت نام با ورودی 100هزار تومان برای هر تیم
22: پایان مهلت ثــبت نام در مســابقات فصل زمـستان 95
24: شروع مسابقات – بصورت آنلاین

اسفند ماه 1395

3: پایان مســابقات مرحـله آنـلاین
6: فـینال رشتـه DotA2 در تــهران و مراســـم اهدای جوایـــز رشــته DotA2
13: فینال رشته LoL EUW در تهران و مراسم اهدای جوایـز رشته LoL EUW

جهت اطلاع از جوایز مسابقات، نحوه برگزاری، راهنمای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقات این فصل به اخبار مربوطه در سایت رسمی مسابقات به آدرس www.iCG.ir مراجعه کنید.

مجموعه لیگ بازی های رایانه ای ایران – iCG سابقه ی فعالیتی 14 ساله در زمینه برگزاری مسابقات و رویداد‌های بازی‌های رایانه‌ای و همچنین فعالیت‌های جانبی آن دارد که با تجربیاتی که در این سال ها کسب کرده‌ است، امیدواریم در جهت پیشبرد ورزش های الکترونیک کشور گامی مفید برای شما گیمرهای ایرانی برداشته باشد.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *