مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 از تاریخ شانزدهم مرداد کار خود را آغاز کرد و نهایتا پس از ۶ روز مسابقات جذاب و نفس‌گیر در تاریخ بیست و یکم مرداد با پیروزی Team Liquid به پایان رسید. حال با پایان مسابقات اینترنشنال امسال، کمپانی ولو بخش دوم Siltbreaker را در دسترس کاربرانبتل پس قرار داده است.

مطابق آخرین اخبار بازی، بخش دوم Siltbreaker نسبت به بخش نخست تغییراتی داشته است که به عنوان اولین تغییر می‌توان به حذف شدن هیروی Abaddon از فهرست هیروها‌ی موجود و اضافه‌شدن ۹ هیروی جدید به این بخش اشاره کرد. تغییر بعدی مربوط به Artifactها است که برای استفاده از آنها باید به جمع‌آوری سکه در بازی اقدام کرد که این سکه‌ها با از بین بردن موجودات عادی داخل بازی و تکمیل یک منطقه به صورت کامل به دست می‌آید. برای استفاده از معمولی‌ترین Artifactها به ۱۰ الی ۳۰ سکه و برای قوی‌ترین آنها به ۱۶۰ سکه نیاز خواهید داشت.

در بخش دوم Siltbreaker نیز تمامی Artifactهای به‌دست آمده در بخش نخست وجود دارند. در مجموع شانزده Artifact جدید به همراه یازده اچیومنت تازه برای بخش دوم در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند با تکمیل تمام اچیومنت‌های این بخش به ۸۲۰۰ پوینت برای افزایش سطح بوک دست یابند. یک قابلیت جدید با نام Adventure Mode نیز به بازی اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در زمین بازی آزادانه و بدون محدودیت به ماجراجویی بپردازند و به راحتی مکان‌های مختلف نقشه را کشف و برای از بین بردن باس‌ها راه‌حل‌های مختلفی را امتحان کنند. در این بخش هیچ یک از Artifactها دراپ نخواهد شد و هیچ یک از اچیومنت‌ها نیز تکمیل نمی‌شود و در پایان نیز پاداشی به کاربران تعلق نخواهد گرفت.

Dota 2

در بخش دوم Siltbreaker با تکمیل هر یک از مناطق به صورت یک‌ ستاره یا دو ستاره به ترتیب ۲۰۰ و ۴۰۰ پوینت برای افزایش سطح بوک به کاربران داده می‌شود و تکمیل هر یک از این مناطق به صورت سه ‌ستاره صندوق Siltbreaker Reward را با شانس دریافت کوریر ایمورتال Desert Sands Baby Roshan در اختیار می‌گذارد. همچنین کاربران سطح ۱۶۵ و بالاتر بوک به ازای اتمام هر یک از مناطق به صورت سه‌ ستاره دو صندوق دریافت خواهند کرد.

مقدار دشواری این حالت کمتر شده است تا اکثر بازیکنان بتوانند به تکمیل مناطق موجود اقدام کنند، ولی از سوی دیگر تکمیل مناطق به صورت سه ستاره سخت‌تر از قبل شده است و دراپ Artifactها نیز برای کاربران افزایش یافته است. در نهایت شایان ذکر است که بخش دوم Siltbreaker تا پایان مهلت بتل پس در تاریخ ۲۷ شهریور (هجدهم سپتامبر) قابل بازی خواهد بود.

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *