به‌نظر می‌رسد این روزها خرید یک کنسول Nintendo Switch در ژاپن یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن می‌باشد! به گزارشپردیس‌گیم و به نقل از Kotaku، مدتی است که گیمرهای ژاپنی دچار این مشکل شده‌اند و برای خرید Nintendo Switch صف‌هایی طولانی تشکیل می‌شود. بازیساز مشهور ژاپنی یعنی “هیدکی کامیا” (Hideki Kamiya) از استدیوی Platinum Games که کارگردان عناوین محبوبی از جمله Devil May Cry و Bayonetta بوده‌، به تازگی سعی کرده است که یک دستگاه Nintendo Switch را برای خود تهیه کند. او روند خرید خود را با تصاویری که در اینستاگرام منتشر نموده، شرح داده است. با ما همراه باشید!

اولین تصویری که او منتشر کرده به این صورت است:

در این تصویر قوانین خرید Nintendo Switch در یکی از خرده‌فروشی‌های شهر kawasaki به نام Big Camera را نمایش می‌دهد. این در واقع مربوط به یک قرعه‌ کشی به‌منظور خرید Nintendo Switch می‌باشد که معمولا برای اقلامی که موجودی اندک و درخواست بالایی دارند انجام می‌شود. مردم مجبور هستند که در صف‌های طولانی بایستند و در نهایت هم مشخص نیست که بتوانند برنده‌ “یک فرصت خرید برای Nintendo Switch” بشوند! “کامیا” درباره‌ این تصویر نوشته است: “راستش را بگویم، من امروز به همین مکانی رفتم…”

و در توضیح تصویر بعدی که در زیر مشاهده می‌کنید اینگونه نوشته است: “… و چنین چیزی را به دست کردم…”

بر روی دستبندِ صورتی که مشاهده می‌کنید نوشته شده است: “فقط امروز” و عدد 646 را بر روی خود دارد. این شماره‌ قرعه‌کشی “کامیا” می‌باشد و اگر برنده شود، می‌تواند یک Nintendo Switch خریداری کند!

او در توضیح تصویر بعدی که در زیر مشاهده می‌کنید و زمانی که باید برای انجام قرعه‌کشی صبر می‌کرد، اینگونه نوشته است: “… و وقت خود را در چنین مکانی سپری کردم…”

و حالا نتایج قرعه‌کشی را در زیر مشاهده می‌کنید که خبری از شماره‌ او در آن نیست:

او در توضیح تصویر بالا گفته: “بخاطر چنین اتفاقی…” و با تصویر زیر اینگونه جمله‌ قبلی را به پایان رسانده است: “…این اتفاق افتاد!” :

هیچ اطلاعاتی از اینکه او Nintendo Switch دیگری دارد یا در استدیوی Platinum Games این کنسول موجود است در دسترس نیست و در واقع نمی‌دانیم که وی تا چه حد به این کنسول نیاز داشته است! به هر حال ما برای کامیا آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم که دفعه‌ بعدی شانس بیشتری بیاورد!

مشکلات کمبود محصولات نینتندو در ژاپن و حتی بقیه‌ی مناطق ادامه دارد و شرکت نینتدو برای این کمبود از گیمرهای ژاپن عذرخواهی کرده است و قول بهتر شدن اوضاع را داده است.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *