تویوتا کمری TRD محصولی سفارشی برای بازار کشور ژاپن است.خودرویی با بروز رسانی های جزئی که  نسل هشتم محسوب می شود و خود را تحت دو مدل TRD و Modellistaa معرفی کرده است.

تویوتا کمری TRD جدید دارای ویژگی‌های مخصوص به خود است،ویژگی هایی نظیر مه شکن‌ های جدید، جلوپنجره مشبک با خطوط کرومی، تریمی پریمیومی که مخصوص به بازار ژاپن، استرالیا، آمریکا و اروپا است.

این نسخه در کنار مدل اسپرت کمری راهی بازار خواهد شد. از تغییرات کلیدی مدل می‌توان جلوپنجره، چراغ‌های جلو LED هوریزونتال، چراغ‌های عقب بازطراحی شده و هواکش‌هایی با حاشیه‌ای شامل مه شکن‌های LED خطی اشاره کرد.

هر دو مدل TRD و Modellista براساس نسخه جهانی کمری نسل هشتمی است. در زمینه انتقال قدرت تفاوتی با نسخه استاندارد کمری اخیرا معرفی شده نسل جدید ندارد.

تویوتا استرالیا تایید کرده که کمری ۲۰۱۸ با پیشرانه ۲٫۵ لیتری چهار سیلندر استاندارد، هیبریدی و ۳٫۵ لیتری شش سیلندر روانه بازار خواهد شد. دو مدل TRD و Modellista با کیت بدنه منحصربفردی همراه بوده که طراحی اسپرتی به سدان محبوب تویوتا بخشیدند.

البته استفاده از رینگ‌های ۵ پر آلیاژهایی در این مدل‌ها موجب افزایش جذابیت ظاهری آنها شده است. در فضای داخل غیر از آن که فرمان سمت راست قرار گرفته، تغییرات دیگری حاصل نشده تا به آن اشاره داشت.

همانطور که گفته شد، شرکت تویوتا با افزودن کیت بدنه منحصربفرد برای TRD و Modellista ظاهری تهاجمی به دو نسخه کمری ۲۰۱۸ بخشیده است تا با توجه به نام خود مدل‌های خاصی به شمار روند. مشخصات کامل مدل اعلام نشده اما ابعاد آن ۴۸۸۰*۱۸۳۹*۱۴۴۵ میلیمتری بوده و فاصله دو محوری ۲۸۲۴ میلیمتری دارد.

انتظار داریم مدل‌های اسپرت با وزن کمتری همراه بوده تا با آیرودینامیک بیشتر سرعت بالاتری از خود نشان دهند. جزئیات بیشتری در کار نیست و برای کسب اطلاعات کافی می‌توانید به سایت رسمی شرکت تویوتا مراجعه کنید.

تویوتا کمری TRD

arvandplak

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *