معرفی لپتاپ Predator Triton 700 ایسر

شرکت ایسر را می توان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لپتاپ دانست که توانسته در بازار آسیا و دیگر قاره های جهان فروش بالایی را برای محصولات خود به دنبال داشته باشد. در سبد تولیدات این کمپانی لپتاپ های مختلفی چون گیمینگ، مالتی مدیا، ورک استیشنی و برخی دیگر مشاهده می شود. یکی از محصولات گیمینگ لپتاپ Predator Triton 700 بوده که کمپانی سعی کرده مشخصات مناسبی را روی آن تعبیه کند و باتوجه به اطلاعات سخت افزاری می توان انتظار داشت عملکرد قدرتمندی از خود نشان دهد.  لپتاپ Predator Triton 700 از بدنه فلزی بهره می برد و باتوجه به رده کاربری ایسر سعی کرده بدنه بسیار باکیفیتی را در نظر گیرد. از این رو می‌توان شاهد بدنه پلاستیکی فشرده قابل توجهی بود که در نگاه نخست پریمیومی تصور می شود. طراحی مدل شباهتی به دیگر نوت بوک های هم رده همین برند داشته و تفاوت بسیاری را نمی توان مشاهده کرد. رنگ بدنه نسبت به صفحه کلید یکسان بوده تا لذت یکپارچگی را برای کاربران خود افزایش دهد. وزن دستگاه ۱.۵۸ کیلوگرمی بوده و ابعاد آن ۲۴.۱ × ۲۵۰× ۳۲۰میلیمتری می باشد. از این رو وزن بسیار سنگینی نداشته و ابعاد آن نیز متناسب با هر لپتاپ ۱۵ اینچی می باشد.

شرکت ایسر در این لپتاپ از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی بهره گرفته که با رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسلی یا همان FHD IPS کیفیت مناسبی دارد. البته می توان انتظار داشت لپتاپ Predator Triton ۷۰۰ وضوح تصویر کافی را به مخاطبان ارائه دهد. البته نوع صفحه نمایش آن مات بوده و ممکن است حین تماشا دچار سیاهی نمایشگری شوید که به علت مات بودن پنل صورت می گیرد. به طور کلی در بخش نمایشگرPredator Triton 700 هم سطح دیگر لپتاپ های رده پایه بوده و می توان انتظار وضوح کافی داشت. شرکت ایسر برای این لپتاپ خود پردازنده Core i7-7700HQ چهار هسته ای اینتل کم مصرف را به کار گرفته که فرکانسی بین ۲.۸ گیگاهرتز دارد. حافظه کش این پردازنده به ۶ مگابایت می رسد بنابراین می توان شاهد عملکردی قابل توجه و کم مصرف از Predator Triton 700 داشت. در کنار این پردازنده، حافظه رم ۳۲ گیگابایتی از نوع DDR4 قرار گرفته که موجب کارآمد شدن عملکرد لپتاپ خواهد شد. گذشته از آن گرافیک GeForce GTX 1080 Max Q  انویدیا پیکربندی سخت افزاری محصول ایسر را قدرتمند می‎سازد. البته این نوت بوک بیشتر برای کاربری روزانه چون گیمینگ مفید خواهد بود و می توان انتظار لپتاپی همچون یک نوت بوک رده بالا را از آن داشت.

لپتاپ Predator Triton 700

ایسوس ایسر از درگاه های ارتباطی مختلفی برخوردار است که می توان به HDMI، mini Display Port، درگاه Ethernet، USB 3.0، USB ۲.۰،کارت خوان اشاره کرد. این پورت ها به لپتاپ R3-Predator Triton 700 اجازه می دهد تا به دستگاه های مختلفی اتصال پیدا کرده و کارآمد باشد. همچنین با شبکه ۸۰۲.۱۱b/g/n وای فای و بلوتوث قابلیت ارتباطی Predator Triton 700 تکمیل‌تر می شود. شایان ذکر بوده باتری محصول از نوع ۶ سلولی لیتیوم یونی بوده و با و بوسیله شارژری آداپتوری می توان به شارژ آن پرداخت. همچنین یک اسپیکر دالبی استریو نیز در نظر گرفته شده تا مشخصات این محصول کامل گرددشرکت ایسر برای سعی داشته لپتاپ های مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد از این رو لپتاپ Predator Triton 700 را باید از نوت بوک‌های گیمینگ کمپانی تایوانی دانست. این محصول با مشخصات قدرتمندی که توسط ایسر برای آن در نظر گرفته شده برای کاربری روزمره بوده و بدون آن که دچار نقص عملکردی شود، قادر است با سرعت بالا برنامه های مختلف را اجرا کند. همچنین می‌توان انتظار داشت عملکردی مشابه یک نوت بوک هم رده خود را داشته باشد و به نوعی Predator Triton 700  قادر است در سطح نوت بوک های هم سطح باشد. شایان ذکر بوده این نوت بوک با سیستم عامل ویندوز ۱۰ قیمت ۲۹۹۹ دلار برای خرید دردسترس است.

تانی کال

آی تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *