مرسدس بنز E400 واگن یک خودروی فوق العاده نرم  و انعطاف پذیر در  رانندگی است که به سیستم تعلیق بادی مجهز شده که بی شک تجربه ای خاص را به شما در فرمان پذیری عالی خواهد داد.کابینی بدون سر و صدا با سهولت و راحتی با موتوری بی صدا و گیربکس اتوماتیک بخوبی شما را در ترافیک همراهی می کند .خودرو مجهز به صندلی های ماساژور دار است که در وسط داشبورد خود یک صفحه نمایش عریض و بزرگ را دار.

در بخش طراحی مرسدس بنز E400 واگن دارای چراغهای جلو و عقب LED جدید و ویژگی های ایمنی  و رفاهی بروز شده متعدد است.

مرسدس بنز E400 واگن دارای  موتور بیتوربو ۳٫۰ لیتری با ۶ سیلندر است که می تواند قدرتی معادل ۳۲۹ اسب بخار و گشتاور ۳۵۴ پوند فوت ایجاد کند.نیرو و گشتاور تولید شده توسط گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.این خودرو دارای رقبایی سر سخت همانند آئودی Q7  و بی ام و ایکس ۵ و ولوو V90 می باشد.
در نتیجه این انتقال خودرو به شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۵٫۳ ثانیه ای دست می یابد که برای خودروی واگن یا استیشن شتاب مناسبی است.همچنین  مرسدس بنز E400 واگن قابیلیت افزایش سرعت خود به ۲۱۰ کیلومتر را دارد .
نوع محور و سیستم توزیع نیروی چرخ در مرسدس بنز E400 واگن چهار چرخ محرک است و بی شک کنترل پایداری خوبی به این خودرو در پیچ ها و جاده های لغزنده می کند.
مرسدس بنز E400 واگن دارای وزن ۴۲۹۹ پوند با ظرفیت گنجایش ۷ سرنشین  است و دارای قیمت پایه ۶۲۰۰۰ دلار و فول ۸۳۰۰۰ دلار می باشد.

گالری تصاویر این خودرو را می توانید در زیر مشاهده کنید:

اروندپلاک

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *