میتسوبیشی اکلیپس کراس یکی از خودرو های کراس اوور شرکت میتسوبیشی است که نام تکلیپس را با خود یدک می کشد که از روی خودرویی محبوب از این شرکت در سال های ۱۹۸۹ برداشته شده است.اولین رونمایی از این خودرو در سال ۲۰۱۷ در ژنوو انجام شد.

ظراحی بدنه در میتسوبیشی اکلیپس کراس ما را به یاد نسخه مفهومی XR PHEV این شرکت در سال ۲۰۱۳  و نسخه جدیدش در سال ۲۰۱۵ می اندازد که خودرویی بزرگتر از ای اس ایکس این شرکت است.

در زمینه طراجی باید گفت که خودرویی با طراحی خطوط کشیده و شکسته و البته دارای شیپ مثلث وار است که سقف آن شیب زیادی به عقب دارد که همین مورد نمای خودرو را اسپرت خواهد کرد.

فیس جلو دارای جلو پنجره بسیار گسترده است که در کنار چراغ های ال ای باریک و البته دی لایت های نواریش نمایی بسیار خشن به خود می گیرد.در نگاه اول جلو پنجره نمایی شبیه به X دارد که توسط نوار های کرومی برجسته از هم متمایز شده اند.

کابین خودرو پر است از قابلیت های رفاهی جدید که از جمله آنها باید به قابلیت اتصال به  گوشی های هوشمند  ، صفحه نمایش لمسی ، اپل کار پلی،AutoTM، آندروید اتو و غیره اشاره کرد.

در بخش ایمنی خودرو دارای سیستم ۴WD مجهز به کنترل الکترونیکی چرخ های عقب است که توسط رانندگی وضعیت و سطح شرایط مورد نیاز بهینه از گشتاور در نظر گرفته می شود و سیستم سوپر کنترل MMC را (S-AWC) سبب ایجاد سیستم یکپارچه ی کنترل دینامیک خودرو  و ترمز فعال AYC خودرو می شود.

علاوه بر این میتسوبیشی اکلیپس دارای موتور جدید ۱٫۵ لیتری بنزینی مجهز به  توربوشارژ و یک  گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جدید است.

گالری تصاویر میتسوبیشی اکلیپس کراس مدل ۲۰۱۸

اروندپلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *