معرفی گران ترین های نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2017

خودروهای گرانقیت و لوکس همیشه از جذاب‌ترین نمونه‌های موجود در نمایشگاه‌های خودرو به حساب می‌آیند. در این نوشته نگاهی خواهیم داشت به هشت نمونه از گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷.

هر نمایشگاه خودرویی در جهان نیاز به فهرستی از خودروهای لوکس و گرانقیمت دارد. نمونه‌هایی مانند خودروهای کلاس بدنه سدان سایز بزرگ لوکس، ابرخودروهای پر سرعت و یا ترکیبی از این ستاره‌های درخشان این نمایشگاه‌ها هستند. نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۷ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خودروهایی مانند ابرخودروی گرانقیمت شرکت مرسدس بنز و سریع‌ترین شورولت کوروت تولیدی جهان در آنبه معرض نمایش عمومی درآمده‌اند.

هرچند توانایی پرداخت ارقام بالای ۱۰۰.۰۰۰ دلاری (بالای ۴۲۰ میلیون تومانی با احتساب دلار ۴.۲۰۰ تومان در زمان نگارش) از عهده بسیاری از مشتریان خارج است اما توانایی‌های فوق العاده، تکنولوژی‌های استفاده شده و همجنین طراحی بسیار زیبا و جذاب، این خودروها را به نمونه‌هایی هیجان انگیز تبدیل می‌کند.

گران ترین خودروهای نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۷

تصور راندن خودراهای گرانقیمت و پرقدرت، رویایی است که بسیاری آن را در سر می پرورانند. در این نوشته نیز به منظور فراهم کردن شرایط این رویا، به معرفی ۸ مورد از گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ خواهیم پرداخت. این خودروها عبارتند از:

  1. شورولت کوروت ZR1 روباز مدل ۲۰۱۹
  2. ب ام و i8 روباز مدل ۲۰۱۹
  3. ب ام و M5 مدل ۲۰۱۸
  4. مرسدس پراجکت AMG
  5. پورشه پانامرا توربو S هیبریدی Sport Turismo مدل ۲۰۱۸
  6. پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۱۸
  7. رنج رور SV Autobiography مدل ۲۰۱۸
  8. سالین ۱ مدل ۲۰۱۸

شورولت کوروت ZR1 روباز مدل ۲۰۱۹

سریع‌ترین شورولت کوروت تاریخ برای نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۷ پوشش بالاتنه خود را خارج نموده و با ظاهر یک خودروی سقف بازشو (Convertible) خودنمایی نموده است. این خودرو اولین بار همراه با مدل کوپه شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹ به نمایش عمومی در آمد. پیشرانه شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹ موتور آشنا و قدرتمند ۸ سیلند خورجینی ۶.۲ لیتری بوده اما با ایجاد تغییراتی اندکی و بهینه سازی‌های صورت گرفته، توانایی تولید نیرویی عظیم در حدود ۷۵۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۷۱۵ پاوند بر فوت (معادل ۹۷۰ نیوتون متر) را دارد.

گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

این نیرو بیش از ۱۰۰ اسب بخار بالاتر از توانایی موتور شورولت کوروت Z06 و در حدود ۱۲۰ اسب بخار بیشتر از نیروی موتور نسل قبلی شورولت کوروت ZR-1 است. حداکثر سرعت شورولت کوروت ZR1 نیز در حدود ۲۱۰ مایل در ساعت (معادل ۳۳۸ کیلومتر در ساعت) بوده که این خودرو را به سریع‌ترین شورولت کوروت تولیدی تا به امروز تبدیل می‌کند. با وزنی در حدود ۱.۶ تن رانندگی با شورولت کوروت ZR1 بسیار جذاب بوده و این خودرو بدون شک یکی از بهترین خودروهای اسپرت سال ۲۰۱۹ نیز به شمار می آید.

قیمت

شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹ با قیمت پایه ای در حدود ۱۲۰.۰۰۰ دلار (معادل ۵۰۰ میلیون تومان) برای مدل کوپه و ۱۲۴.۰۰۰ دلار (معادل ۵۲۰ میلیون تومان) برای مدل سقف بازشو، این خودرو یکی از گران ترین خودروهای نمایش لس آنجلس ۲۰۱۷ به شمار می آید.

ب ام و i8 روباز مدل ۲۰۱۹

بدون شک ب ام و i8 یکی از زیباترین و جذاب‌ترین خودروهای الکتریکی موجود در بازار بوده که با اضافه شدن مدل بدون سقف، در بین گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ نیز مکانی را به خود اختصاص داده است. ب ام و i8 روباز مدل ۲۰۱۹ در کنار مدل بهینه سازی شده i8 کوپه برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش عمومی در آمده است. این خودرو بر خلاف ب ام i8 کوپه که توانایی حما ۴ سرنشین را داشت، تنها به ۲ صندلی مجهز شده است.

گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

سقف ب ام و i8 سقف بازشو به زمانی در حدود ۱۶ ثانیه برای باز شدن نیاز داشته و این عملیات تا سرعت ۳۱ مایل در ساعت (معادل ۵۰ کیلومتر در ساعت) قابل انجام است. باتری‌های موجود در ب ام و i8 مدل ۲۰۱۹ نیز بهینه سازی شده و با افزایش قدرتی در حدود ۱۲ اسب بخار، توانایی پیمودن مسافتی در حدود ۱۸ مایل (معادل ۲۹ کیلومتر) را در حالت تمام الکتریکی به این خودرو می دهند. موتور بنزینی هنوز همان نمونه سه سیلندر خطی ۱.۵ لیتری مجهز به سیستم توربوشارژر بوده که توانایی تولید نیرویی معادل ۲۲۸ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۲۳۶ پاوند بر فوت (معادل ۳۲۰ نیوتون متر) را داشته که توانایی کلی پیشرانه ب ام و i8 مدل ۲۰۱۹ را به ۳۶۹ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۴۲۰ نیوتون متر (معادل ۵۷۰ نیوتون متر) می رساند.

بر اساس اعلام شرکت خودروسازی آلمانی ب ام و ، این خودرو در مدل کوپه تنها به ۴.۴ ثانیه و در مدل سقف بازشو به ۴.۲ ثانیه زمان برای رسیدن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز دارد. حداکثر سرعت در هر دو گونه ب ام و i8 مدل ۲۰۱۹ نیز به صورت الکتریکی به ۱۵۵ مایل در ساعت (معادل ۲۵۰ کیلومتر در ساعت) محدود شده و در مجموع با عملکردی در حد و اندازه‌های سوپر اسپرت‌های بنزینی، یکی از بهترین نمونه‌های هیبریدی در بین گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به حساب می آید.

قیمت

ب ام و i8 مدل ۲۰۱۹ در مدل کوپه با قیمت پایه‌ای در حدود ۱۴۶.۵۰۰ دلار (معادل ۶۱۵ میلیون تومان) به فروش رسیده و مدل سقف بازشو نیز با حداقل قیمتی در حدود ۱۵۰.۰۰۰ دلار (معادل ۶۳۰ میلیون تومان) یک از جذاب ترین‌ها در فهرست گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به شمار می‌آید.

ب ام و M5 مدل ۲۰۱۸

مدل سدان پرقدرت سری M شرکت ب ام و بار دیگر با رونمایی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۷ بازگشت خود را جشن گرفته است. ب ام و M5 مدل ۲۰۱۸ قدرتمندتر از همیشه بوده و از سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ (AWD) استفاده می‌کند. سیستم چهار چرخ متحرک xDrive شرکت ب ام و وظیفه انتقال قدرت تولیدی موتور غول پیکر ۸ سیلندر خورجینی ۴.۴ لیتری مجهز به دو توربوشارژر را به عهده داشته که توانایی تولید نیرویی در حدود ۶۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی در حدود ۵۵۳ پاوند بر فوت (معادل ۷۵۰ نیوتون متر) به هر چهار چرخ ب ام و ء۵ مدل ۲۰۱۸ را دارد.

گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

البته در سیستم انتقال قدرت xDrive یک حالت انتقال قدرت به چرخ‌های عقبی (RWD) نیز در نظر گرفته شده است. بر اساس اعلام شرکت ب ام و ، این خودرو سریع‌ترین نمونه تولیدی سری M این شرکت بوده و به زمانی در حدود ۳.۲ ثانیه برای رسیدن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز دارد و توانایی پیمودن مسیر درگ ۴۰۰ متر را در تنها ۱۱.۱ ثانیه دارد. حداکثر سرعت ب ام و M5 مدل ۲۰۱۸ نیز در حدود ۱۸۹ مایل در ساعت (معادل ۳۰۴ کیلومتر در ساعت) است که رقمی قابل توجه برای یک خودروی سواری خیابانی به حساب می آید. برای تقسیم و انتقال قدرت به بهترین شکل، ب ام و تغییراتی در سیستم تعلیق در دو بخش عقبی و جلویی ب ام و M5 مدل ۲۰۱۸ داده که با افزایش پهنا و استفاده از استرس بارهای پهن تر نیروی عظیم تولیدی را به چرخ‌ها منتقل کرده و خودرو را در حالت تعادل قرار می‌دهد.

قیمت

بر اساس اعلام، ب ام و M5 مدل ۲۰۱۸ با قیمت پایه‌ای در حدود ۱۰۳.۵۰۰ دلار (معادل ۴۳۵ میلیون تومان) به عنوان یکی از سریع‌ترین سدان‌های موجود در بین گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ شناخته می شود.

مرسدس AMG پراجکت ۱

در حال حاضر نمونه‌های متنوعی از ابرخودروها در بازار وجود دارند اما هیچکدام مانند مرسدس AMG پراجکت ۱ بر اساس خودروهای مسابقه‌ای فرمول ۱ ساخته نشده اند. پیشرانه مرسدس پراجکت ۱ مانند نمونه فرمول ۱ یک موتور کوچک ۶ سیلندر ۱.۶ لیتری خورجینی بوده که به سیستم توربوشارژر مجهز شده است. اما برخلاف نمونه‌های مسابقه‌ای حداکثر دورموتور آن از ۱۳.۵۰۰ RPM به ۱۱.۰۰۰ RPM کاهش یافته است. یک موتور الکتریکی کوچک نیز بر روی سیستم توربوشارژر نصب شده که عملکرد سریع و بدون وقفه این سیستم را برای یکی از گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ تضمین نماید.

گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

دو موتور الکتریکی نیز که توان هر کدام در حدود ۱۶۱ اسب بخار است، به چرخ‌های جلویی متصل بوده که نیروی کل تولیدی موتور مرسدس پراجکت ۱ را به رقم بسیار بالای ۱۰۰۰ اسب بخار می رساند. این پیشرانه عملکرد خارق العاده ای داشته و بر اساس اعلام شرکت مرسدس به کمتر از ۳ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون نیاز دارد. برای رسیدن به سرعت ۱۲۴ مایل در ساعت (معادل ۲۰۰ کیلومتر در ساعت) از حالت سکون مرسدس پراجکت ۱ تنها به ۶ ثانیه زمان نیاز داشته که از این لحاظ حتی از بوگاتی شیرون نیز سریع‌تر عمل می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز در حدود ۲۱۷ مایل در ساعت (معادل ۳۵۰ کیلومتر در ساعت) اعلام شده است.

قیمت

مرسدس پراجکت ۱ یک ابرخودروی هیبریدی شهری/مسابقه ای بوده و با قیمتی در حدود ۲.۷ میلیون دلار (معادل ۱۱.۳ میلیارد تومان) یکی از گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به حساب می آید.

پورشه پانامرا توربو S هیبریدی Sport Turismo مدل ۲۰۱۸

این خودرو برای اولین بار در این نمایشگاه به معرض دید همگان گذاشته شده و به دلیل استفاده از یک پیشرانه بسیار قدرتمند هیبریدی توجه همگان را به خود جلب نموده است. پیشرانه پورشه پانامرا توربو S هیبریدی Sport Turismo مدل ۲۰۱۸ از یک موتور بنزینی ۸ سیلندر خورجینی ۴.۰ لیتری مجهز به سیستم توربوشارژر با توان ۵۵۰ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۳۶ اسب بخار تشکیل شده که نیرو کل تولیدی این خودرو را به ۶۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۶۲۶ پاوند بر فوت (معادل ۸۴۹ نیوتون متر) می رساند. نیروی تولیدی نیز توسط یک جعبه دنده پیشرفته اتوماتیک ۸ سرعته ۲ کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌گردد که موجب عملکردی خیره کننده برای یکی از گران ترین اتومبیل های نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ می گردد.

گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

این پیشرانه عملکرد بسیار جالب توجهی داشته و در عرض ۳.۲ ثانیه پورشه پانامرا توربو S هیبریدی Sport Turismo مدل ۲۰۱۸ را از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و در نهایت به ماکزیمم سرعت ۱۹۲ مایل در ساعت (معادل ۳۰۹ کیلومتر در ساعت) می رساند. برای حرکت در محدود شهر، موتور الکتریکی پورشه پانامرا توربو S هیبریدی Sport Turismo مدل ۲۰۱۸ با استفاده از باتری‌های ۱۴.۱ kWh خود توانایی طی مسافتی در حدود ۱۳ مایل (معادل ۵۰ کیلومتر) را داشته که رقمی قابل قبول برای یک سوپر اسپرت به حساب می آید و یکی از دلایل انتخاب آن به عنوان یکی از بهترین ها در بین گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به شمار می آید. وظیف رام کردن این غول سرکش ۲.۵ تنی آلمانی نیز بر عهده سیستم ترمزهای ۱۰ پیستونه قدرتمند کربن/سرامیک با سایز ۱۶.۵ اینچ در جلو و ۱۶.۱ اینچ در عقب است.

قیمت

پورشه پانامرا توربو S هیبریدی Sport Turismo مدل ۲۰۱۸ یک خودروی بسیار قدرتمند و فوق لوکس بوده و با قیمت پایه‌ای در حدود ۱۸۹.۵۰۰ دلار (معادل ۷۹۵ میلیون تومان) و به عنوان یکی از گزینه‌های جذاب در فهرست گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ شناخته می شود.

پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۱۸

پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۱۸ نیز یکی دیگر از نمایندگان شرکت معظم پورشه در بین گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ بوده و با وزنی در حدود ۱.۵ تن، یکی از سبک وزن ترین نمونه نیز به حساب می آید. موتور پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۱۸ یک نمونه ۶ سیلندر تخت ۳.۰ لیتری بوده که توانایی تولید نیرویی در حدود ۳۷۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی برابر با ۳۳۹ پاوند بر فوت (معادل ۴۶۰ نیوتون متر) را دارد. نیروی تولیدی نیز توسط دو جعبه دنده ۷ سرعته دستی و یا ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های عقبی منتقل می گردد.

گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

عملکرد پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۱۸ با استفاده از دو جعبه دنده متفاوت بوده و در مدل دستی به زمانی در حدود ۴.۳ ثانیه برای رسیدن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز است. این رقم در مدل اتوماتیک پایین تر بوده و به عدد ۴.۰ ثانیه کاهش می یابد. اما حداکثر سرعت در گونه مجهز به جعبه دنده دستی بالاتر بوده و برابر با ۱۸۲ مایل در ساعت (معادل ۲۹۳ کیلومتر در ساعت) در مقابل ۱۸۰ مایل در ساعت (معادل ۲۹۰ کیلومتر در ساعت) خواهد بود. پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۱۸ به صورت استاندارد از رینگ‌های بزرگ ۲۰ اینچی و خروجی‌های اگزوز اسپرت با بخش انتهای سیاه رنگ استفاده می کند.

قیمت

پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۱۸ با قیمت پایه ای در حدود ۱۰۳.۰۰۰ دلار (معادل ۴۳۳ میلیون تومان) یکی از ارزان‌ترین نمونه‌های در فهرست گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به حساب آمده و عملکردی متناسب با مبلغ پرداختی را برای راننده فراهم می کند.

رنج رور SV Autobiography مدل ۲۰۱۸

پس از بروز رسانی و عرضه نسل جدید رنج رور توسط شرکت بریتانیایی لندرور (Land Rover) در سال گذشته، این شرکت مدل کشیده و فوق لوکس SV Autobiography را نیز دستخوش تغییراتی نمود. این هیولای لوکس که یکی از معدود خودروهای شاسی بلند حاضر در فهرست گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به شمار می آید، از یک پیشرانه ۵.۰ لیتری ۸ سیلندر خورجینی مجهز به سیستم سوپرشارژر استفاده می‌کند.

گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

این پیشرانه توانایی تولید نیرویی در حدود ۵۵۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۵۱۶ پاوند بر فوت (معادل ۷۰۰ نیوتون متر) را داشته که این غول سنگین وزن و لوکس را در زمانی در حدود ۵.۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و توانایی رسیدن به حداکثر سرعتی در حدود ۱۵۰ مایل در ساعت (معادل ۲۴۱ کیلومتر در ساعت) را دارد که برای یک خودروی شاسی بلند رقم قابل قبولی به حساب می آید. جلوپنجره نیز طراحی جدیدی داشته که با تزئینات براق کرومی پوشیده شده است. رینگ‌های اسپرت و بزرگ ۲۲ اینچی آلیاژی نیز بر قدرت و صلابت نمای خارجی رنج رور SV Autobiography افزوده است.

فضای داخل کابین رنج رور SV Autobiography بسیار لوکس و شکیل بوده و علاوه بر آن صندلی‌های عقبی، نقطه قوت اصلی این خودرو به حساب می آید. این صندلی‌های بسیار لوکس با قرار دادن فضایی در حدود ۱۲۰ سانتی‌متر برای پاها به همراه محلی برای استراحت پا و قابلیت تنظیم در ۲۲ جهت مختلف به صورت الکتریکی و  ماساژور مخصوص، یک مکان سرشار از آسایش و راحتی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. علاوه بر این یک یخچال هم در کنسول میانی بسیار بزرگ و کشیده تعبیه شده و ابزار و ادوات مختلف کنترلی مانند کنترل باز و بسته شدن الکتریکی درها و میزهای مخصوص صندلی‌های عقب نیز در آن قرار گرفته است. روکش صندلی‌ها نیز از چرم بسیار مرغوب Poltrona Frau بوده که تجمل را در داخل رنج رور SA Autobiography به حد اعلی می رساند.

قیمت

مجموعه تجهیزات و امکانات قو لوکس رنج رور SV Autobiography این خودرو را در زمره گران ترین اتومبیل های نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ قرار داده است. برای تهیه این خودرو می بایست در حالت پایه و استاندارد رقمی در حدود ۲۰۹.۰۰۰ دلار (معادل ۸۷۸ میلیون تومان) پرداخت کرد تا یکی از بهترین شاسی بلندهای این رویداد به یکی از گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ تبدیل شود.

سالین ۱ مدل ۲۰۱۸

شرکت خودروسازی سالین (Saleen) پس از چند سال غیبت دوباره به این رویداد پا گذاشته و با معرفی یکی از گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ و یکی از بهترین خودروهای اسپرت، ورود خود را جشن گرفته است. سالین ۱ مدل ۲۰۱۸ محصول جدید این شرکت قرار است که سال آینده راهی بازار شده و در آمریکا، اروپا و چین در اختیار علاقمندان سرعت و هیجان قرار گیرد.

گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس 2017

سالین ۱ توسط موسس و مدیر این شرکت، استیو سالین (Steve Saleen) طراحی شده و با استفاده از یک شاسی آلومینیومی و بدنه‌ای از جنس الیاف فیبر کربن، خودروی بسیار سبکی بوده و وزنی در حدود ۱.۲ تن دارد. این خودروی موتور وسط از یک پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۲.۵ لیتری سود برده که با استفاده از سیستم توربوشارژر توانایی تولید نیرویی قابل توجه برای یک موتور کوچک و در حدود ۴۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۳۵۰ پاوند بر فوت (معادل ۴۷۵ نیوتون متر) را دارد. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی به صورت استاندارد و یا یک جعبه دنده پیشرفته دو کلاچه به چرخ‌های منتقل می‌گردد. سالین ۱ یا سالین S1 برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون به تنها ۳.۵ ثانیه زمان نیاز داشته و حداکثر سرعتی در حدود ۱۸۰ مایل در ساعت (معادل ۲۹۰ کیلومتر در ساعت) دارد.

قیمت

سالین ۱ با رقمی در حدود ۱۰۰.۰۰۰ دلار (معادل ۴۲۰ میلیون تومان) در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت و یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای اسپرت ۲ سرنشینه در بین گران ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ به حساب می آید.

گران ترین اتومبیل های نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷ در یک نگاه

حجم موتور
(لیتر)
سیلندر قدرت (hp) گشتاور (nm) شتاب (s) حداکثر سرعت (kmh) قیمت پایه (میلیون تومان)
شورولت کوروت ZR1 ۶.۲ ۸ خورجینی ۷۵۵ ۹۷۰ ۳.۰ ۳۳۸ ۵۲۰
ب ام و i8 ۱.۵ ۳ خطی ۳۶۹ ۵۷۰ ۴.۲ ۲۵۰ ۶۳۰
ب ام و M5 ۴.۴ ۸ خورجینی ۶۰۰ ۷۵۰ ۳.۲ ۳۰۴ ۴۳۵
مرسدس پراجکت ۱ ۱.۶ ۶ خورجینی ۱۰۰۰ ۲.۵ ۳۵۰ ۱۱۳۴۰
پورشه پانامرا توربو S ۴.۰ ۸ خورجینی ۶۸۰ ۸۴۹ ۳.۲ ۳۰۹ ۷۹۵
پورشه ۹۱۱ کاررا T ۳.۰ ۶ خطی ۳۷۰ ۴۶۰ ۴.۰ ۲۹۳ ۴۳۳
رنج رور SVA ۵.۰ ۸ خورجینی ۵۵۷ ۷۰۰ ۵.۲ ۲۴۱ ۸۷۸
سالین ۱ ۲.۵ ۴ خطی ۴۵۰ ۴۷۵ ۳.۵ ۲۹۰ ۴۲۰

گالری تصاویر گران ترین اتومبیل های نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۷

تانی کال

برگرفته از Motortrend

تکراتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *