خانه ورزش اخبار ورزش مقایسه نتایج شفر با برانکو در بازی‌های ابتدایی

مقایسه نتایج شفر با برانکو در بازی‌های ابتدایی

0

مقایسه نتایج شفر با برانکو در بازی‌های ابتدایی

سوال این است که آیا شفر تا این‌جای مسیر را مانند برانکو طی کرده است یا نه. البته برانکو در ابتدای حضورش نتوانست نتایج خیلی خوبی بگیرد و تیمش بعد از نتایج نه چندان مطلوب روی دور پیروزی افتاد. همین مساله باعث شد تا آستانه تحمل مدیران و هواداران تیم‌های دیگر هم بالا برود و با مثال زدن برانکو در صورت نتیجه نگرفتن مربی‌شان در اولین هفته‌های حضور صبر و تحمل را پیشه کنند. استقلالی‌ها هم رفتار مشابهی داشتند و با وجود این که سرمربی آلمانی در ابتدا نتایج خیلی درخشانی نگرفت اما با امید به تغییرات مثبت پیش‌آمده روزهای خوبی را برای تیمشان متصور هستند.

برانکو در ۵ بازی ابتدایی که روی نیمکت پرسپولیس نشست دو برد و دو باخت و یک مساوی کسب کرد و ۷ امتیاز بدست آورد.  شفر با یک امتیاز بیشتر عملکرد بهتری از برانکو در ۵ هفته ابتدایی داشت. او دو برد و یک باخت و دو مساوی داشت و ۸ امتیاز کسب کرد. برانکو تیم را نهم جدول تحویل گرفت و بعد از ۵ هفته در رده هشتم بود و شفر تیم را در رده یازدهم تحویل گرفت و بعد از ۵ هفته با دو رده صعود به رده نهم رسید. عملکرد شفر نسبت به برانکو  در ۵ هفته ابتدایی حضور کمی بهتر بوده است. ادامه راه این دو مربی را شاید نتوان چندان مقایسه کرد چون برای برانکو بعد از ۵ هفته لیگ به پایان رسید و او تیم متفاوت‌تری نسبت به فصل قبل داشت. شفر اما همچنان در لیگ فصل جاری قرار دارد. او در دو بازی بعدی خود تا قبل از نیم‌فصل هم روند خوبش را ادامه داد و تیم را تا رده هشتم هم بالا برد. با امتیاز منفی پدیده، آن‌ها به رده هفتم هم رسیده‌اند. تنها نقطه برتری برانکو به شفر این است که برانکو در ۵ هفته ابتدایی حضورش در دربی برنده میدان شد و شفر این بازی حساس را واگذار کرد.

برانکو با شروع فصل در هفت هفته ابتدایی هم نتایج پرفراز و نشیبی گرفت و از هفته هفتم تیمش صعود را آغاز کرد. حالا شفر هم در شرایطی تقریبا مشابه با گذشتن از فصل نقل و انتقالات به سراغ بخش دوم مربی‌گری‌اش می‌رود. با توجه به محدود بودن خریدهای زمستانی، دست شفر به اندازه برانکو برای تغییر و تحول باز نیست اما می‌‌تواند تا حدودی در تیمش تغییر ایجاد کند و البته، تیم بهتر و پرمهره‌تری از برانکو در اختیار دارد.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *